Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 930
Jeg har mest sett på sparkesykkler fra Sparke og Ewheels. Lette sykler i 5000-6000kr klassen, men med forholdsvis sterk motor på over 500w og med ip56 godkjenning (tåler regn visstnok). Noen som har erfaring med disse og evt. kan anbefale de? Jeg har også sett på Bydue S1. denne har ip67 godkjenning, virker svært solid bygd, men er også over 20kg og er en del dyrere.

For at kjøpet skal lønne seg, må jeg ha en spark som holder, jeg vil håpe i minst 2 år, men vil jo ha noe som varer lengre enn det, kanskje 5 år, da vil jeg se meg meget fornøyd.

Og, hvordan er det med luftfylte vs. punkteringsfrie dekk? jeg vil kanskje helst ha luftfylte dekk pga. mer behagelig å kjøre, men hater å lappe dekk, så om jeg punkterer flere ganger i året, kan det bli problematisk. Hvis det er slik at de punkter ofte, vil jeg kanskje heller betale mer og få en tyngre sparkesykkel med dempere og punkteringsfrie dekk.
Sist endret av Hans Høyhet; 4. mai 2022 kl. 14:17.
Du kan jo alltids bytte hjula senere.