Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 2929
Anonym bruker
"Sint Ravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kom over denne siden når jeg satt og søkte litt.

https://hjemmelegene.no/chat?gclid=E...iAAEgJsZfD_BwE

Er det noen som har erfaring med dette? Bor i en liten bygd i nord, og legen min er sykemeldt. Vikaren som har tatt over er helt håpløs, og virker ikke til å ha lyst til å ta noen avgjørelser for pasienter som egentlig ikke er hennes..

Sliter mye med angst og melankoli, og den siste måneden har det økt noe veldig i styrke. Vil ikke ha noe benzo eller noe sånt, jeg vil bare snakke litt og diskutere evt. hva som er mulighetene mine
Har du spurt denne vikaren om hen er villig til å gi deg en henvisning til psykolog, fordi det er det du spør etter her
Anonym bruker
"Sint Ravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av gekko4u Vis innlegg
Har du spurt denne vikaren om hen er villig til å gi deg en henvisning til psykolog, fordi det er det du spør etter her
Vis hele sitatet...
Ja har det. Men vil prate med noen som ikke er henne.

Noen som har erfaring med legetime via nett?
Jeg brukte dr dropin for litt siden. Inntrykket er at de var mest interessert i å bli ferdig med samtalen så fort som mulig. Btw.Samtalen var ikke relatert til resepter av noe slag
Anonym bruker
"Sint Ravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Tantor75 Vis innlegg
Jeg brukte dr dropin for litt siden. Inntrykket er at de var mest interessert i å bli ferdig med samtalen så fort som mulig. Btw.Samtalen var ikke relatert til resepter av noe slag
Vis hele sitatet...
Tusen takk for svar. Vet du om samtalen havnet i journalen din?
Usikker på det.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Tusen takk for svar. Vet du om samtalen havnet i journalen din?
Vis hele sitatet...
Alt blir journalført. Det er lovpålagt.
Anonym bruker
"Ydmyket Steinbit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
De journalfører, det er lovpålagt. Men fastlegen din har ikke tilgang til deres journalsystem. Skal fastlegen din ha dette må du be de om å sende det.