Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  26 5152
Anonym bruker
"Vettskremt Brasme"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
https://imma.gr/110514xe28ba

https://imma.gr/110515x4d15d

Hei, er det noen her inne som har erfaringer med de blåvaliumene som er å få kjøpt i Oslo for tiden? De har den karismatiske diazepam-smaken, dog kanskje ikke den sterkeste diaz-smaken jeg har kjent, men det bør vel nødvendigvis ikke bety noe.
Videre kan jeg nevne at pillene selges løse, har kun en delestrek når det gjelder merking av tabletten. Kantene på tablettene ser "skarpe" ut, noe jeg tolker dithen at de ikke er hjemmepresset (i alle fall ikke dårlig hjemmepresset). De er mer blå enn det fremgår av de to bildene jeg har lagt ved.
Hovedgrunnen til at jeg lurer på dette er at jeg har tenkt å kjøpe en del av dem for å bruke de til nedtrapping fra andre benzodiazepiner. Jeg har brukt store mengder Xanor og Rivotril over lang tid og vil nå prøve å bli kvitt benzo-problemet mitt en gang for alle. (ja, jeg vet det kommer til å ta tid)
På grunn av mitt høye misbruk av Xanax og rivvo så synes jeg det er vanskelig å vurdere om disse blåvaliumene inneholder mengden de skal og lurer på om noen av dere som har prøvd dem opplever de pillene som underdoserte eller at de inneholder et annet virkestoff?
Yes. Ekte!

https://freak.no/forum/showthread.ph...ost3740818]Her har du en annen tråd om disse pillene.[
Sist endret av BenzoKnekk; 23. januar 2022 kl. 18:59.
Anonym bruker
"Høflig Snømus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har noen av disse selv, blå med delestrek uten noe skrift. Håper de funker som de skal, ble litt nervøs når jeg googlet blå valium og så mange hadde skrift på den ene siden.
Anonym bruker
"Høflig Snømus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Noen som kan bekrefte at de inneholder 10mg diazepam?
Anonym bruker
"Høflig Snømus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Her er mine

[IMG][/IMG]

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Her er mine

[IMG][/IMG]

Vis hele sitatet...

Jaaa, Bosaurin 10 mg diazepam.
Anonym bruker
"Høflig Snømus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av BenzoKnekk Vis innlegg
Jaaa, Bosaurin 10 mg diazepam.
Vis hele sitatet...
Takk for raskt svar my dude, settes pris på
Anonym bruker
"Full Rise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ikke brukt testkit, men ser disse funker som valium ihvertfall
Gutta sier de funker.

Har smakt selv. En halv Smaker riktig. Gir forventet og ønsket effekt.

Ryktene sier at de er bøffa på apoteker i visse land. Vet ikke hvor sant dette er da dette er historien rundt 9/10 bætsjer med piller.
Sist endret av krystallkongen; 23. januar 2022 kl. 22:29.
Anonym bruker
"Vettskremt Brasme"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Tusen takk for mange raske gode svar, folkens! Da virker det som om de tablettene er det jeg håpet de var og at de inneholder 10 mg diazepam
Anonym bruker
"Skrikende Titan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
At de inneholder 10mg vet du ikke ved mindre du får de testet
Sitat av BenzoKnekk Vis innlegg
Jaaa, Bosaurin 10 mg diazepam.
Vis hele sitatet...
Evt. 10 mg Krka Apaurin
Sitat av Frank Dank Vis innlegg
Evt. 10 mg Krka Apaurin
Vis hele sitatet...
Dem er merket med 10mg.
Bosaurin 10 mg diazepam. Jeg testa dem med testkit. Slo ut på Diazepam.
Det mest interessante hadde vært å se en eventuell liste av stoff pillen inneholder og prosenandel/mengde virkestoff.
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Det mest interessante hadde vært å se en eventuell liste av stoff pillen inneholder og prosenandel/mengde virkestoff.
Vis hele sitatet...
Helt riktig, i fjor, eller 8-10 mnd siden. Ble en helt lik en som de blå tabissene vi stirrer på like bilder fra samme parti. Målt til 44 mg diazepam, ganske nøyakig
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av Plazzy Vis innlegg
Helt riktig, i fjor, eller 8-10 mnd siden. Ble en helt lik en som de blå tabissene vi stirrer på like bilder fra samme parti. Målt til 44 mg diazepam, ganske nøyakig
Vis hele sitatet...
Så pillene har 4.4 ganger så mye virkestoff som pakken sier?

Har du noen kilder på det her?
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Så pillene har 4.4 ganger så mye virkestoff som pakken sier?

Har du noen kilder på det her?
Vis hele sitatet...
Pakke, hvordan vet vi de ikke er hjemmelaga?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av pilleknaskern Vis innlegg
Pakke, hvordan vet vi de ikke er hjemmelaga?
Vis hele sitatet...
Det er vel litt av poenget mitt.. ingen av dere vet noe som helst, og jeg har veldig vanskelig for å tro en tilfeldig tulling på internett når han påstår pillene som ligner 10mg diazepam skal ha 44mg virkestoff i seg.


Jeg mener å huske folk i det minste poste noen kilder, pillreports o.l. sider for en stund siden.
Nå om dagen observerer jeg ofte flere separate tråder om de samme pillene og det blir veldig uryddig og slitsomt å prøve å følge med på.
Jeg lurer rett å slett på om vi burde ha en egen samletråd for pilleinformasjon, lik den vi har for Ecstacy piller.
Tilfeldig tulling? Har du lest om piller som blir blandet med fentanyl på hjemmekontor i øst-europa? Jeg tviler ikke et sekund på at noen kan fake en 10mg til å bli 44mg virkestoff. Trenger du kilder kan du teste google, duckduckgo eller noe sånt.
God idè med en egen underkategori for pille ID forresten, støtter den.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av BearSleeps Vis innlegg
Tilfeldig tulling? Har du lest om piller som blir blandet med fentanyl på hjemmekontor i øst-europa? Jeg tviler ikke et sekund på at noen kan fake en 10mg til å bli 44mg virkestoff. Trenger du kilder kan du teste google, duckduckgo eller noe sånt.
God idè med en egen underkategori for pille ID forresten, støtter den.
Vis hele sitatet...
Ja, tilfeldig tulling, jeg vet ikke hvem Plazzy er, om han har noe som helst kompetanse på analyser av medikamenter.

En kilde er noe mer håndfast, som et dokument som inneholder rapporter fra analyser utført av et skikkelig firma. Det er ærlig talt noe som man lærer om på videregående og jeg trodde det var almennkunnskap.

Må jeg forklare bevisbyrden enda en gang?: Den som legger frem en påstand, har byrden med å bevise den. Det er IKKE mitt ansvar å finne kilder som backer noe annet enn mine egne påstander. Det er også en sleip teknikk for å legge mer arbeid på motparten i en diskusjon.

Altså ærlig talt, dette er elementære prinsipp som er fundamentet i en seriøs diskusjon og du ser ikke ut til å være kjent med noen av de.
Anonym bruker
"Skrikende Titan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Så pillene har 4.4 ganger så mye virkestoff som pakken sier?

Har du noen kilder på det her?
Vis hele sitatet...
Fullstendig mulig å få tak på 30mg diazepam piller, så ser ikke helt hvordan det skal være ett problem å få noen sterkere enn det igjen også...
Nå er de pressa av personen og ikke orginale da.

Emballasje fåes billig fra china og de kan etterligne det meste.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Fullstendig mulig å få tak på 30mg diazepam piller, så ser ikke helt hvordan det skal være ett problem å få noen sterkere enn det igjen også...
Nå er de pressa av personen og ikke orginale da.

Emballasje fåes billig fra china og de kan etterligne det meste.
Vis hele sitatet...
Men herre gud.. Det er jo ikke det som er spørsmålet?

Spørsmålet er HVORDAN vet han at disse har 44mg diazepam i seg, jeg vil ha noe informasjon om hvordan man kom frem til det; Er det en seriøs analyse eller har en eller annen narkis påstått at de "smaker" som 44mg ?
Sist endret av Dodecha; 25. januar 2022 kl. 15:30.
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Men herre gud.. Det er jo ikke det som er spørsmålet?

Spørsmålet er HVORDAN vet han at disse har 44mg diazepam i seg, jeg vil ha noe informasjon om hvordan man kom frem til det; Er det en seriøs analyse eller har en eller annen narkis påstått at de "smaker" som 44mg ?
Vis hele sitatet...
Sånn blir det når folket har 44mg Diazepam i seg 8)
Venta nærkis. Jeg chillern as men henter aldr en vest type moncler helst ! 115 stykk er spist. 5 Rivo brettt
Sitat av Plazzy Vis innlegg
Venta nærkis.
Jeg chillern as men henter aldr en vest type moncler helst !
115 stykk er spist 5 Rivo brettt
Vis hele sitatet...
Vidunderlig haiku som fikk frem mye følelser i meg :')

Vi kan konkludere med at det er, hvertfall et eller annet, virkestoff i disse pillene om den verbalt og poetisk anlagte brukeren over har knasket disse blåvaliumene et lite stykke tid før innlegget ble skrevet.

Finnes det noe sted man kan sende inn diverse ting for testing i Norge?
Sist endret av krystallkongen; 28. januar 2022 kl. 10:47.
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Vidunderlig haiku som fikk frem mye følelser i meg :')

Vi kan konkludere med at det er, hvertfall et eller annet, virkestoff i disse pillene om den verbalt og poetisk anlagte brukeren over har knasket disse blåvaliumene et lite stykke tid før innlegget ble skrevet.

Finnes det noe sted man kan sende inn diverse ting for testing i Norge?
Vis hele sitatet...
Jeg vet at Foreningen for Tryggere Ruspolitikk skal gå til innkjøp av et analyseutstyr ganske snart. De hadde en Spleis for ikke så lenge siden og de nådde målet sitt. Er vel litt lovverk og byråkrati som må på plass før de kan iverksette rusmiddelanalyser for offentligheten.