Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 10874
Hei,

Det begynner å bli en stund siden jeg drakk den originale Jack3d, som inneholdt blandt annet DMAA.

Finnes det andre pre workouts som noen her på forumet bruker som inneholder DMAA?

Jeg kom over en preworkout som heter "Dark Energy". En dosering skal visstnok inneholde 60mg DMAA og 200mg DMHA. I tillegg skal den visstnok inneholde 50mg GABA og 750MG DMAE.

Noen som har erfaring med denne?
https://liftvault.com/nutrition/dark...redients_Label


Litt info om DMAA: https://no.wikipedia.org/wiki/Metylheksanamin
Sist endret av Superspurv; 8. februar 2021 kl. 18:51.
Det var et bilde med reviews i den linken som ikke virka lovende, men det kan være pga GABA? Forsto det slik at det skulle ta "brodden" av andre ingredienser i den. Er det heldig med GABA i en slik pwo?
Har lett lenge da jeg også bruke jack3d.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Låner tråden litt, spurv.

Jeg har bestilt 2stk av denne: https://bodyshock.pro/en/products/ff...435g-3306.html som inneholder DMAA og DMHA & DMAE.

Går på urinprøver som sendes til lab. Er det noen som vet om disse stoffene kan slå ut på amfetamin/efredin?
Sitat av Yabaho Vis innlegg
Låner tråden litt, spurv.

Jeg har bestilt 2stk av denne: https://bodyshock.pro/en/products/ff...435g-3306.html som inneholder DMAA og DMHA & DMAE.

Går på urinprøver som sendes til lab. Er det noen som vet om disse stoffene kan slå ut på amfetamin/efredin?
Vis hele sitatet...
Den slo ut på meg 2 dager etter bruk, amfetamin. Ikke bruk dmaa når rusprøver
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Anonym bruker
"Sub-tropisk Helhest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ser DMAA kan slå ut på urinprøve, men vil DMAA og DMHA slå ut på spyttprøve altså falsk positiv?

Tanken er jo hvis man tar pwo trener, og på vei hjem er uheldig å bli stoppet for en spyttprøve eller dagen derpå.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ser DMAA kan slå ut på urinprøve, men vil DMAA og DMHA slå ut på spyttprøve altså falsk positiv?

Tanken er jo hvis man tar pwo trener, og på vei hjem er uheldig å bli stoppet for en spyttprøve eller dagen derpå.
Vis hele sitatet...
Ja, da er man ganske uheldig. Jeg har kjørt bil i snart 12 år. Hittil har jeg blåst 3 ganger for alkohol og fått 5-6 fartsbøter.

Vil ikke blodprøve bekrefte hva man har tatt, hvis man er så uheldig å tar en spyttprøve
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ser DMAA kan slå ut på urinprøve, men vil DMAA og DMHA slå ut på spyttprøve altså falsk positiv?

Tanken er jo hvis man tar pwo trener, og på vei hjem er uheldig å bli stoppet for en spyttprøve eller dagen derpå.
Vis hele sitatet...
Om DMAA gir utslag på en urinprøve så har det null betydning.

Prøvene hvor dette kan gi utslag på amfetamin kan ikke brukes juridisk, kun som en pekepinn. DMAA vil ikke gi utslag på amfetamin på en blodprøve.

Enkelte typer brød med enkelte typer frø du kjøper på butikken kan også gi positiv urinprøve på morfin/opiater.

Spiser du en pakke boller før du blåser til promillekontroll kan du blåse rødt (skjedde undertegnede for mange år siden)

Det betyr ikke at du har inntatt opium eller drukket vodka.

Hører stadig "DMAA er ulovlig fordi det er amfetaminlignende" ol.

Nei. Lov og jus har ingen følelser. Skal vi gå ned den gata kan vi også si at koffein og nikotin er "amfetaminlignende" fordi det tilhører samme gruppe av preparater: Sentralstimulerende.

"DMAA er ulovlig fordi det ble tatt av markedet" hører man også. Feil. Det ble tatt av markedet, men da iht. reguleringer gjort av mattilsynet.

Det har hittil aldri blitt satt på narkotikalisten eller dopinglisten. Så lenge et stoff ikke står på disse kan du ikke straffes for bruk av det, ei heller import/oppbevaring så lengde mengdene tilsier personlig bruk.

Men det betyr at tollen kan returnere det eller destruere det hvis du er uheldig.

Det står riktignok på WADA sin dopingliste, dvs. at du ikke har lov til å bruke dette som organisert idrettsutøver, på lik linje med en haug andre ting: For høye verdier av koffein, for høyt doserte vitaminer, og så videre.

DMAA er ikke amfetamin. Det er ikke litt ulovlig eller ulovlig fordi noen synes eller føler at det er ulovlig. Det er ikke ulovlig fordi effekten minner enkelte om amfetamin.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Sitat av Yabaho Vis innlegg
Låner tråden litt, spurv.

Jeg har bestilt 2stk av denne: https://bodyshock.pro/en/products/ff...435g-3306.html som inneholder DMAA og DMHA & DMAE.

Går på urinprøver som sendes til lab. Er det noen som vet om disse stoffene kan slå ut på amfetamin/efredin?
Vis hele sitatet...
kom pakken igjennom tollen?
▼ ... over en måned senere ... ▼
Er det vanskelig å få til norge? og er det ulovlig å prøve å kjøpe det?
Hver gang jeg har kjøpt 1 og 1 pwo, så har det gått gjennom Tollen. Jeg ble litt grådig den siste gangen jeg bestilte (nå for godt over 1 år siden) og da ble pakken stoppet av tollen, fikk brev av politiet om at helsekosten destrueres. Ikke bestilt noe siden.

Ellers har jeg fått inntrykk av at Tollerne idag er bittelitt mer obs på denne typen forsendelser.
Sist endret av Superspurv; 5. mai 2023 kl. 14:43.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Hver gang jeg har kjøpt 1 og 1 pwo, så har det gått gjennom Tollen. Jeg ble litt grådig den siste gangen jeg bestilte (nå for godt over 1 år siden) og da ble pakken stoppet av tollen, fikk brev av politiet om at helsekosten destrueres. Ikke bestilt noe siden.

Ellers har jeg fått inntrykk av at Tollerne idag er bittelitt mer obs på denne typen forsendelser.
Vis hele sitatet...
Var det fra bodyshock?
Sitat av skrpappa Vis innlegg
Var det fra bodyshock?
Vis hele sitatet...
Ja, men bodyshock har sluttet å sende produkter med dmaa til Norge.

Men så har de en ny side: https://shockzone.pro/
Sist endret av IneartheDx; 9. september 2023 kl. 13:52.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Jeg bestilte 2x pwo med dmaa. Kan se ut som om pakken har blitt trakassert gjennom Tollen og vil aldri komme frem.

Sist endret av Efando; 4. februar 2024 kl. 20:56.