Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1752
Ja, jeg har mange tråder om atomkrig. Men er kun nysgjerrig på tema, og er IRL ikke redd for atomkrig. Jeg tror det er en mulighet for utfallet, men er dog ikke redd fordi skjer det så skjer det. Jeg dør, bare tidligere enn antatt. Også går universet (meg) sin (min) gang.


Tror dere at norske nettaviser har laget klart en artikkel for umiddelbar publisering om atom-uhellet er ute? Som de selvsagt har om andre saker, som f.eks dødsfallet til Kongen og Dronningen. Artiklene er allerede lagd, og publiseres den dagen det skjer.
BRAND ∞ STRONG
Direktoratet for samfunnssikkerhet og beredskap og Direktoratet for strålevern og atomsikkerhet har vel standard
informasjon som skal ut til folk i et slikt tilfelle så kanskje nettavisene vil prioritere det?
NTB har allerede meldt at Kongen er død, så de har nok forskjellige templates klare.
Park Supervisor
NodSquad's Avatar
Off topic, men at aviser i hytt og pine skriver «slår alarm», «fikk sjokk», «fikk bakoversveis» er så forbanna irriterende. Er det en slags alarmknapp rundt omkring ved div institusjoner feks politiet når de skal ha media på banen. Alarmen går rett til media? Og sjokk er en potensielt farlig medisinsk tilstand, men så handler saken om at melken en eller annen husfrue kjøpte var gått ut på dato to dager før. Er vel clickbait teknikker tenker jeg. Men men, noe må man jo irritere seg over
Sitat av NodSquad Vis innlegg
Off topic, men at aviser i hytt og pine skriver «slår alarm», «fikk sjokk», «fikk bakoversveis» er så forbanna irriterende. Er det en slags alarmknapp rundt omkring ved div institusjoner feks politiet når de skal ha media på banen. Alarmen går rett til media? Og sjokk er en potensielt farlig medisinsk tilstand, men så handler saken om at melken en eller annen husfrue kjøpte var gått ut på dato to dager før. Er vel clickbait teknikker tenker jeg. Men men, noe må man jo irritere seg over
Vis hele sitatet...
Eller at noen raser mot et eller annet. Er irriterende.
BRAND ∞ STRONG
Sitat av Fiskesaus Vis innlegg
Eller at noen raser mot et eller annet. Er irriterende.
Vis hele sitatet...
Enig
+
Når jenter som har tatt en eller annen beauty treatment de mener har herpa trynet deres får "første side" oppslag
fordi de vil advare andre. Det skjer sikkert en gang i mnd.

Men til topic:
kommer nett avisene til i anstendighetens navn å fjerne annonsene, eller må jeg se en reklame video for Bohus før jeg får
vite om jeg skal søke tilflukt?
Dette sjokk-grepet forbløffer leserne.