Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  43 6285
Anonym bruker
"Vennlig Lodde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvor mye tilsvarer 60mg deksamfetamin fra Aduvanz i gateamf?
I følge denne kalkulatoren: https://psychopharmacopeia.com/stimulant_conversion.php
22,5mg. Tok lisdex til adderal
Aner ikke hvor riktig det er, men siden virket jo legit.
Sist endret av RayMonk; 3. november 2021 kl. 12:57.
Merk at det er stor forskjell på dexamfetamin og lisdexamfetamin. Amfetamin som er kjøpt illegalt kan inneholde alle mulige typer amfetaminer og i tillegg være alt fra 5-95% rent. Det går ikke an å spørre om.
Anonym bruker
"Definert Ku"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Uten å opprette en ny tråd - tok 100mg elvanse for 2 timer siden, merker ingenting. Har ikke toleranse. Går på 400-600mg seroquel hver kveld. Har seroquelen ødelagt rusen eller må jeg vente mer?
Høye doser seroquel tar fort livet av amfetaminer. Ikke ta mer da det blir bortkasta, å passe på helsa også.
Anonym bruker
"Definert Ku"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Areameye Vis innlegg
Høye doser seroquel tar fort livet av amfetaminer. Ikke ta mer da det blir bortkasta, å passe på helsa også.
Vis hele sitatet...
Tok de kl 22 igår, og tok elvansen ca 11. Burde vel egentlig få funk? Seroquelen er ute av kroppen 6-7 timer etter inntak? Eller tar jeg feil?
Langtidsbruk av Seroquel/Quetiapin blir noe helt annet, du klarer ikke kvitte deg med virkestoffet over selv noen dagers pause om det er vedvarende langtidsbruk.
Men svaret er JA Seroquel fucker opp amfetaminer med mere..
Anonym bruker
"Definert Ku"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Areameye Vis innlegg
Langtidsbruk av Seroquel/Quetiapin blir noe helt annet, du klarer ikke kvitte deg med virkestoffet over selv noen dagers pause om det er vedvarende langtidsbruk.
Men svaret er JA Seroquel fucker opp amfetaminer med mere..
Vis hele sitatet...

Har gått noen år nå på de.
Vil vel få en rus om jeg tar flere elvanse? Har jo tura på speed å molly flere ganger selv om jeg har gått på seroquel.
selvfølgelig et spørsmål om doseringer, Stay safe.
Å er det releasepiller så er det jo bare å hakkekakke dem opp å snorte eller droppe hele rukkle.
Nei Seroquel har ikke noe å si på amfetaminrusen hvis du ikke nettopp har tatt Seroquelen, å amfetamin du får på resept må omdannes i leveren, ikke i nesa.

Mulig Ritalin kan snortes, men det er utenfor min kunskap-
Sist endret av Speedfrik; 3. november 2021 kl. 14:16. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Selvfølgelig har Seroquel noe å si på amfetaminrusen gutt/jente!
Så amfetamin jeg kjøper på gata må ikke omdannes i levvra liksom?! nesa er bare èn inntaksmåte, når stoffe først entrer kroppen så spiller det da jaggu ingen rolle om det er apotekervarer eller gatespeed.
Speeda blir du.
Sist endret av Areameye; 3. november 2021 kl. 14:25.
Sitat av Areameye Vis innlegg
Selvfølgelig har Seroquel noe å si på amfetaminrusen gutt/jente!
Så amfetamin jeg kjøper på gata må ikke omdannes i levvra liksom?! nesa er bare èn inntaksmåte, når stoffe først entrer kroppen så spiller det da jaggu ingen rolle om det er apotekervarer eller gatespeed.
Speeda blir du.
Vis hele sitatet...
HVIS DU IKKE NETTOPP HAR TATT PILLA, skriver jeg, å nei, speeden du kjøper på gata må ikke omdannes i levra, MEN APOTEKVAREN MÅ DET JO.
Har du noen gang hørt om Blodspeil, å leververdier før? Det har iværtfall alle som går på seroquel/quetiapin hørt om..
Om du har gått på Seroquel i 3 mnd, så spiller det ingen som helst rolle om du tok den pilla di for en time siden eller 20 timer siden når du drar den stripa.
Slappt iforhold til uten blir det.
Gå å gro noen år til, å gjerne snakke med små bokstaver å kanskje lytte til folk rundt deg.
Seroquel har en HL på 7 timer. I farmakologi vil man da si at det er ute at kroppen etter 38,5h. Det er riktignok veldig individuelt.

Det er uansett ikke så potent at du ikke skal merke noe av elvanse - men det spørs hva du forventer av elvanse. Det har også lang halveringstid og du kan nok i beste fall merke at du er litt mer energisk.
HL på 7 timer ja, men det er engangsdosering. Det blir noe heeelt annet enn TS som går på 400-600mg i døgnet!
Over tid akkumuleres virkestoffet..
Sist endret av Areameye; 3. november 2021 kl. 14:42.
Sitat av Areameye Vis innlegg
HL på 7 timer ja, men det er engangsdosering. Det blir noe heeelt annet enn TS som går på 400-600mg i døgnet!
Over tid akkumuleres virkestoffet..
Vis hele sitatet...
Ja, derfor er det individuelt. Dose, inntaksmåtr, hvor lenge det er brukt, genetikk/individuell variasjon, osv vil påvirke hvor mye som er i omløp. Det gjelder selvsagt også elvanse.
Anonym bruker
"Definert Ku"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av 8fit Vis innlegg
Seroquel har en HL på 7 timer. I farmakologi vil man da si at det er ute at kroppen etter 38,5h. Det er riktignok veldig individuelt.

Det er uansett ikke så potent at du ikke skal merke noe av elvanse - men det spørs hva du forventer av elvanse. Det har også lang halveringstid og du kan nok i beste fall merke at du er litt mer energisk.
Vis hele sitatet...
Forventa å få litt eufori å kanskje bli mer pratesjuk. Men merker ingen av delene.
Merka mer eufori av ritalin feks. Selv da gikk jeg på samme dose seroquel.
@8fit:: Jamen fader, om du går på 4-600MG Seroquel i døgnet fast så vil det påvirke ALT av DOP du trøkker i deg, om det er MDMA LSD AMFETAMIN HASJ COKE wot ever!.
Det vil påvirke virkningen av dopet du har i deg!
Sist endret av Areameye; 3. november 2021 kl. 14:52.
Anonym bruker
"Definert Ku"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Areameye Vis innlegg
@8fit:: Jamen fader, om du går på 4-600MG Seroquel i døgnet fast så vil det påvirke ALT av DOP du trøkker i deg, om det er MDMA LSD AMFETAMIN HASJ COKE wot ever!.
Det vil påvirke virkningen av dopet du har i deg!
Vis hele sitatet...
Tok 800mg engang kvelden før jeg tok mdma. Fikk en fin tur den gang.
*Svisj*
Hørte du den gikk deg rett over huet?!
Jeg har prøvd å presisere så godt jeg kan at det dreier seg om daglig, flere gang om dag inntak av seroquel i høye doser.
Så kommer du å sier " jeg tok ÈN GANG" 800 mg kvelden før turings.. jeez nvm fack all yall, skal spise biff.. go ælg.
Sitat av carttown Vis innlegg
Nei Seroquel har ikke noe å si på amfetaminrusen hvis du ikke nettopp har tatt Seroquelen, å amfetamin du får på resept må omdannes i leveren, ikke i nesa.

Mulig Ritalin kan snortes, men det er utenfor min kunskap-
Vis hele sitatet...
Svimmel eller, hele poenget med seroquel/quetapin er jo å stenge ned alt i hodet. Bruker alltid det når jeg har bomma på dosering og må sove, alt KAN sniffes, om det er så jævlig lurt er en annen ting
Anonym bruker
"Definert Ku"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Areameye Vis innlegg
*Svisj*
Hørte du den gikk deg rett over huet?!
Jeg har prøvd å presisere så godt jeg kan at det dreier seg om daglig, flere gang om dag inntak av seroquel i høye doser.
Så kommer du å sier " jeg tok ÈN GANG" 800 mg kvelden før turings.. jeez nvm fack all yall, skal spise biff.. go ælg.
Vis hele sitatet...
Ganske aggresiv tone til å ha så mye "erfaring"
Har sagt at jeg i noen år har gått på de. Kan være greit å lese uten å bli så hissig
Sitat av Areameye Vis innlegg
Har du noen gang hørt om Blodspeil, å leververdier før? Det har iværtfall alle som går på seroquel/quetiapin hørt om..
Om du har gått på Seroquel i 3 mnd, så spiller det ingen som helst rolle om du tok den pilla di for en time siden eller 20 timer siden når du drar den stripa.
Slappt iforhold til uten blir det.
Gå å gro noen år til, å gjerne snakke med små bokstaver å kanskje lytte til folk rundt deg.
Vis hele sitatet...
Sitat av Areameye Vis innlegg
@8fit:: Jamen fader, om du går på 4-600MG Seroquel i døgnet fast så vil det påvirke ALT av DOP du trøkker i deg, om det er MDMA LSD AMFETAMIN HASJ COKE wot ever!.
Det vil påvirke virkningen av dopet du har i deg!
Vis hele sitatet...
Sitat av Areameye Vis innlegg
*Svisj*
Hørte du den gikk deg rett over huet?!
Jeg har prøvd å presisere så godt jeg kan at det dreier seg om daglig, flere gang om dag inntak av seroquel i høye doser.
Så kommer du å sier " jeg tok ÈN GANG" 800 mg kvelden før turings.. jeez nvm fack all yall, skal spise biff.. go ælg.
Vis hele sitatet...
Du har ikke presisert noe som helst om at det det dreier seg om daglig, å hvis du tar så så mye på kvelden, så vil ikke det henge med deg til langt på dagen etterpå.¨

Pluss, ingen her på behandlinga mi som får Seroquel har hørt om blodspeil, hvis jeg skal gjette så er det noe som forekommer når du sniffer, ingenting med Seroquel å gjøre, lol.
Sist endret av Speedfrik; 3. november 2021 kl. 17:08.
Anonym bruker
"Definert Ku"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Funker det å redosere elvanse?
Anonym bruker
"Mulig Bjørkemus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Funker det å redosere elvanse?
Vis hele sitatet...
ja det blir ofte gjor av de som får det på resept. kompis bruker 50mg om morgenen og 30mg litt senere på dagen.
Anonym bruker
"Definert Ku"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
ja det blir ofte gjor av de som får det på resept. kompis bruker 50mg om morgenen og 30mg litt senere på dagen.
Vis hele sitatet...

Takk for svar.
Tok det i rundt halv 12 tiden, 100mg. Tenker så å ta 100mg til visst det lar seg gjøre om en times tid. Fikk ingen eufori av dose 1, men det kan være på grunn av seroquelen. Større sjangse for å få rus, eufori, ved en dose til?
Anonym bruker
"Vennlig Lodde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Takk for svar.
Tok det i rundt halv 12 tiden, 100mg. Tenker så å ta 100mg til visst det lar seg gjøre om en times tid. Fikk ingen eufori av dose 1, men det kan være på grunn av seroquelen. Større sjangse for å få rus, eufori, ved en dose til?
Vis hele sitatet...
Mener og tror å ha lest dette, tror ikke det har noe for seg da leveren kan kun ta opp så så mye av f.eks en 30mg kapsel Elevanse for å omgjøre stoffet til deksamfetamin(?)
Correct me if im wrong

Også har du jo Seroquel i kroppen enda. Dreper bokstavelig talt alt av stimulanter.
Anonym bruker
"Uenig Hork"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Uten å opprette en ny tråd - tok 100mg elvanse for 2 timer siden, merker ingenting. Har ikke toleranse. Går på 400-600mg seroquel hver kveld. Har seroquelen ødelagt rusen eller må jeg vente mer?
Vis hele sitatet...
Alle typer ADHD-medisiner fungerer sånn at de skal ''holde på'' nevrotransmitterne som hjernen din har for lite av. Når du tar seroquel så gjør den det motsatte, den setter en blokkade mellom synapsene slik at du ikke får for mye av dopaminet og noradrenalinet medisinen for ADHD skal hjelpe deg med å holde på.

Du tar jo ganske høye doser med seroquel så det er fult mulig at det er grunnen til at du ikke ''kjenner noe''. Jeg er fullstendig klar over at en kan ta seroquel/quetiapine i opptil 1000mg men en dose på 400-600 er relativt høyt. Det avhenger selvfølgelig av hva du får seroquel for. Jeg vil tippe noe sånt som bipolar lidelse?
Anonym bruker
"Definert Ku"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Alle typer ADHD-medisiner fungerer sånn at de skal ''holde på'' nevrotransmitterne som hjernen din har for lite av. Når du tar seroquel så gjør den det motsatte, den setter en blokkade mellom synapsene slik at du ikke får for mye av dopaminet og noradrenalinet medisinen for ADHD skal hjelpe deg med å holde på.

Du tar jo ganske høye doser med seroquel så det er fult mulig at det er grunnen til at du ikke ''kjenner noe''. Jeg er fullstendig klar over at en kan ta seroquel/quetiapine i opptil 1000mg men en dose på 400-600 er relativt høyt. Det avhenger selvfølgelig av hva du får seroquel for. Jeg vil tippe noe sånt som bipolar lidelse?
Vis hele sitatet...

Bruker det til søvn. Har gått så lenge på de og gammel lege mente at jeg skulle øke dosen fra 100 til 300 for 2-3 år siden. Etter det har jeg gått fast på alt fra 400-600.
Anonym bruker
"Uenig Hork"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Bruker det til søvn. Har gått så lenge på de og gammel lege mente at jeg skulle øke dosen fra 100 til 300 for 2-3 år siden. Etter det har jeg gått fast på alt fra 400-600.
Vis hele sitatet...
400-600mg til søvn er en veldig høy dose, som regel så ligger off-label bruk dosene på 25-200 mg i døgnet. Vet ikke om det er noe du kunne tatt opp med lege?
Anonym bruker
"Definert Ku"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
400-600mg til søvn er en veldig høy dose, som regel så ligger off-label bruk dosene på 25-200 mg i døgnet. Vet ikke om det er noe du kunne tatt opp med lege?
Vis hele sitatet...
Har forsøkt å snakket med lege angående sovemedisiner, men da får jeg valget mellom vallergan og melatonin. Trenger noe som gjør meg trøtt, siden det er det jeg sliter med. Imovane ble også prøvd ut, men metallsmaken og lite til ingen funk så orka jeg ikke det heller. Kanskje du har innspill om medisiner som faktisk gjør en trøtt?
Anonym bruker
"Uenig Hork"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har forsøkt å snakket med lege angående sovemedisiner, men da får jeg valget mellom vallergan og melatonin. Trenger noe som gjør meg trøtt, siden det er det jeg sliter med. Imovane ble også prøvd ut, men metallsmaken og lite til ingen funk så orka jeg ikke det heller. Kanskje du har innspill om medisiner som faktisk gjør en trøtt?
Vis hele sitatet...
Det høres jo ut som du har vært borti en del av de førsterekke medisinene en får for søvnvansker. Du prøvde ut vallergan og melatonin eller er det alternativer du enda ikke har prøvd?
Anonym bruker
"Definert Ku"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det høres jo ut som du har vært borti en del av de førsterekke medisinene en får for søvnvansker. Du prøvde ut vallergan og melatonin eller er det alternativer du enda ikke har prøvd?
Vis hele sitatet...
Har prøvd de begge, derfor jeg også takka nei. Blir litt som å være i en boble på seroquel. Ganske likegyldig til det meste.
Anonym bruker
"Uenig Hork"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har prøvd de begge, derfor jeg også takka nei. Blir litt som å være i en boble på seroquel. Ganske likegyldig til det meste.
Vis hele sitatet...
Det er vanskelig å si hva det er som gjør at du ikke får tilbud om noen andre medisiner, jeg har dessverre ikke noen forslag. Det som funket for min del var at jeg med glede prøvde ut alt de har hivd etter meg helt til vi landa på noe jeg var fornøyd med.

Så her gjelder det kanskje å være ydmyk og gi det et forsøk før du igjen forteller at du ikke har noen effekt av det, nå kan vel kanskje det virke litt suspekt i og med at du allerede har sagt nei. Ikke vet jeg.
Anonym bruker
"Definert Ku"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det er vanskelig å si hva det er som gjør at du ikke får tilbud om noen andre medisiner, jeg har dessverre ikke noen forslag. Det som funket for min del var at jeg med glede prøvde ut alt de har hivd etter meg helt til vi landa på noe jeg var fornøyd med.

Så her gjelder det kanskje å være ydmyk og gi det et forsøk før du igjen forteller at du ikke har noen effekt av det, nå kan vel kanskje det virke litt suspekt i og med at du allerede har sagt nei. Ikke vet jeg.
Vis hele sitatet...

Fikk begge prøvd ut i fengsel, og gikk på de en ganske god stund, omtrent 2-3 mnd før jeg sa jeg måtte ha seroquel istedetfor. Da gikk jeg allerede på seroquel før soning, mens vallergan var fengselslegen valg, og sånn er det med de fleste leger der ikke tror jeg? Man får ikke starta på noe annet reseptbelagt med mindre man hadde det på resept før soning.
Vallergan ga ett snev av effekt, 10ml brukte jeg da - men det dabba fort av.
Anonym bruker
"Uenig Hork"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Fikk begge prøvd ut i fengsel, og gikk på de en ganske god stund, omtrent 2-3 mnd før jeg sa jeg måtte ha seroquel istedetfor. Da gikk jeg allerede på seroquel før soning, mens vallergan var fengselslegen valg, og sånn er det med de fleste leger der ikke tror jeg? Man får ikke starta på noe annet reseptbelagt med mindre man hadde det på resept før soning.
Vallergan ga ett snev av effekt, 10ml brukte jeg da - men det dabba fort av.
Vis hele sitatet...
Dommen din har jeg ikke noe med, men hvis du vet at du har et kjent rusmisbruk eller noe lignende i papirene dine så kan du se langt etter noen sterkere preparater dessverre. Da handler det rett og slett om å møte riktig lege eller spesialist.
Sitat av Areameye Vis innlegg
Langtidsbruk av Seroquel/Quetiapin blir noe helt annet, du klarer ikke kvitte deg med virkestoffet over selv noen dagers pause om det er vedvarende langtidsbruk.
Men svaret er JA Seroquel fucker opp amfetaminer med mere..
Vis hele sitatet...
Sitat av Areameye Vis innlegg
Har du noen gang hørt om Blodspeil, å leververdier før? Det har iværtfall alle som går på seroquel/quetiapin hørt om..
Om du har gått på Seroquel i 3 mnd, så spiller det ingen som helst rolle om du tok den pilla di for en time siden eller 20 timer siden når du drar den stripa.
Slappt iforhold til uten blir det.
Gå å gro noen år til, å gjerne snakke med små bokstaver å kanskje lytte til folk rundt deg.
Vis hele sitatet...
Sitat av Areameye Vis innlegg
HL på 7 timer ja, men det er engangsdosering. Det blir noe heeelt annet enn TS som går på 400-600mg i døgnet!
Over tid akkumuleres virkestoffet..
Vis hele sitatet...
Sitat av Areameye Vis innlegg
@8fit:: Jamen fader, om du går på 4-600MG Seroquel i døgnet fast så vil det påvirke ALT av DOP du trøkker i deg, om det er MDMA LSD AMFETAMIN HASJ COKE wot ever!.
Det vil påvirke virkningen av dopet du har i deg!
Vis hele sitatet...
Sitat av carttown Vis innlegg
Du har ikke presisert noe som helst om at det det dreier seg om daglig, å hvis du tar så så mye på kvelden, så vil ikke det henge med deg til langt på dagen etterpå.¨

Pluss, ingen her på behandlinga mi som får Seroquel har hørt om blodspeil, hvis jeg skal gjette så er det noe som forekommer når du sniffer, ingenting med Seroquel å gjøre, lol.
Vis hele sitatet...

Her har det blitt nevnt flere ganger så jeg spør igjen, svimmel eller
Sitat av carttown Vis innlegg
Du har ikke presisert noe som helst om at det det dreier seg om daglig, å hvis du tar så så mye på kvelden, så vil ikke det henge med deg til langt på dagen etterpå.¨

Pluss, ingen her på behandlinga mi som får Seroquel har hørt om blodspeil, hvis jeg skal gjette så er det noe som forekommer når du sniffer, ingenting med Seroquel å gjøre, lol.
Vis hele sitatet...
Nei dere får vel alle Seroquel for å sove byssanlalle desverre,
Blodspeil/serumspeil å leververdier brukes når Seroquel å andre antipsykotika brukes der det hører hjemme, å ikke på søvnproblemer, men i psykiatri.
Har ingenting med snorting å gjøre eller blod uttafor kroppen engang, blodspeil..... De måler konsentrasjon av stoffet i blodet
for å vite hvilken verdier man ligger på, om man trenger å gå opp eller ned i dosering.
Seroquel er heftig antipsykotika å trenger oppfølging, å personlig synes jeg det er hinsides at det foreskrives som innsovningsmedisin i det heletatt.

Men fremdeles, JA Seroquel/Quetiapin etc. vil fucke opp rusen din i større eller mindre grad, it will be fucked.
Sist endret av Areameye; 5. november 2021 kl. 13:28.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Uten å opprette en ny tråd - tok 100mg elvanse for 2 timer siden, merker ingenting. Har ikke toleranse. Går på 400-600mg seroquel hver kveld. Har seroquelen ødelagt rusen eller må jeg vente mer?
Vis hele sitatet...
Ayo, har d samme probleme. Tok ish 30mg x 10 før 2-4t sidn, føla ikke noe som helst. Har brukt amf noen daga i strækk men føla fortsatt at æ værtfall burde føl litt…
Anonym bruker
"Sugen Pegasus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av drugsbenice Vis innlegg
Ayo, har d samme probleme. Tok ish 30mg x 10 før 2-4t sidn, føla ikke noe som helst. Har brukt amf noen daga i strækk men føla fortsatt at æ værtfall burde føl litt…
Vis hele sitatet...
Åherregud for en løk du er, om du har gått på amf «nånn daga å strækk» så er nok effekten av aduvanzen at du faktisk holder deg våken, er heller ingen levo i aduvanz så noe kroppslig «speedrus» får du også mindre av, stuker ikke like mye heller etter min erfaring. Tingen med aduvanz er at det funker sykt bra for det det er ment for, nemmelig å lindre symptomene på ADHD, skal du ruse deg anbefaler jeg heller Attentin eller gatespeed.
Anonym bruker
"Øm Stingsild"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
30 mg lisdeksamfetamin tilsvarer 8,9mg deksamfetamin i blodet.
20 mg lisdeksamfetamin tilsvarer 14,8mg deksamfetamin i blodet
70 mg lisdeksamfetamin tilsvarer 20,8mg deksamfetamin i blodet
Anonym bruker
"Øm Stingsild"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
30 mg lisdeksamfetamin tilsvarer 8,9mg deksamfetamin i blodet.
20 mg lisdeksamfetamin tilsvarer 14,8mg deksamfetamin i blodet
70 mg lisdeksamfetamin tilsvarer 20,8mg deksamfetamin i blodet
Vis hele sitatet...
50 mg lisdeksamfetamin tilsvarer 14,8mg deksamfetamin i blodet**
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Åherregud for en løk du er, om du har gått på amf «nånn daga å strækk» så er nok effekten av aduvanzen at du faktisk holder deg våken, er heller ingen levo i aduvanz så noe kroppslig «speedrus» får du også mindre av, stuker ikke like mye heller etter min erfaring. Tingen med aduvanz er at det funker sykt bra for det det er ment for, nemmelig å lindre symptomene på ADHD, skal du ruse deg anbefaler jeg heller Attentin eller gatespeed.
Vis hele sitatet...
Helt enig, i ettertid fikk jeg samme erfaring. Adhd medisina funke ikke til rus men funke fett til lindring av adhd symtoma. Although funken blir dårligere etter å ha misbrukt de, fucka ikke med å misbruk adhd meds lenger nu
Seroquel ødelegger! Men ta å åpne pillene å bare hell innholdet i munn.
Da får du raskere effekt