Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 2720
Anonym bruker
"Lykkelig Kanin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Går det fint å drikke en 355ml redbull nå vis jeg vil sovne rundt 12-1?
Burde være null stress, sovner selv om jeg har inntatt 1-2 bokser 0,5l monster f. eks etter bare noen timer.
Kommer vel ann på hvor godt kroppen din tolererer koffein sammen med sukker, men jeg drakk akkurat en 355ml med Red Bull sjæl i håp om å sovne innen 01:00. Pleier som oftest å gå helt fint :P
Anonym bruker
"Lykkelig Kanin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av TheMildMildWest Vis innlegg
Kommer vel ann på hvor godt kroppen din tolererer koffein sammen med sukker, men jeg drakk akkurat en 355ml med Red Bull sjæl i håp om å sovne innen 01:00. Pleier som oftest å gå helt fint :P
Vis hele sitatet...
Sjæl her, tar mye PWO så har nokk høy toleranse på coffein om det er en greie
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Sjæl her, tar mye PWO så har nokk høy toleranse på coffein om det er en greie
Vis hele sitatet...
Da går det bra. Er ikke uvanlig har jeg hiver innpå 600-700mg koffein på en dag og kan sovne bare timer etter inntak.
Anonym bruker
"Lykkelig Kanin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av pilleknaskern Vis innlegg
Da går det bra. Er ikke uvanlig har jeg hiver innpå 600-700mg koffein på en dag og kan sovne bare timer etter inntak.
Vis hele sitatet...
Såppas, kom på at jeg ofte har trent rundt den tiden her på dagen og tatt flere 100mg koffein som pwo da hehe
Husk på at koffein har 5 timers halveringstid. Det vil si at det tar 5 timer før halvparten av koffeinen du har inntatt er ute av blodet.



Så selv om du sovner så vil du få mye dårligere søvnkvalitet, da det fortsatt påvirker kroppen.
Sist endret av Vasken; 16. mars 2022 kl. 23:54.
Ja men hva er vitsen?
Drikker ofte redbull og burn rett før jeg legger meg også jeg. Men nå er jeg en nylig tørrlagt sprøytenarkoman så det skal vel mer til enn litt koffein for at det føles som no forskjell for kroppen min ^^