Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 3370
Sendingen er sortert og videresendt i Lørenskog står det når jeg sporer pakken min, har vært stuck på det siden 11. august. Er det normalt?
Ja, i disse dager vil jeg si det. Hver eneste gang jeg har bestilt noe i 2021 så har sporingen stått fast på det samme som deg. Plutselig får jeg enten pakken i postkassa eller hentemelding noen dager senere.
Det høres ikke helt normalt ut, skal ikke stå fast så lenge... Ta kontakt med posten og etterlys den.
Jeg mista en pakke som jeg sendte, sto som sortert og videresendt i 3 uker før posten innså et den med sannsynlig var tapt i posten... Jeg venta alt for lenge før jeg klaga, så vær på nå med en gang hvis du føler den bruker unaturlig tid.. Håper den kommer frem... sykt mye styr med posten hvis du må søke erstatning osv.. Lang prosess..