Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1066
Heisann..

sitter her på en IBM Think Pad t23, men har ett problem med den integrete musen som er i tastaturet, er ikke touchpad på denne men en slags rund kule, verken knappene "under" eller denne musen fungerer ikke.. noen som har peil på hva som kan ha skjedd?

har ikke så mye peil på hva som kan ha skjedd da det ikke er min PC men hadde vært greit å fått fixet det
Hva da, virker ikke touchpaden ? Koble til en mus?
Forresten, det er et sånt gul plast på disse IBM'enes touchpad, dra den ut og se om tastene under funker
Kanskje du har deaktivert musen? Prøv å trykke "fn" knappen og en av F-knappene eller noe.
<33
<33's Avatar
Trådstarter
ja tenkte at musen var deaktivert, på min Acer maskin har jeg en sånn knapp der jeg kan deaktivere den, men det er ikke en sånn her...

det er på en måte ikke en touchpad på denne maskinen, det er kun den lille kule musa :P hvis dere skjønner hva jeg mener :P
o shit waddup
Du må si klitoris, det er det som er lingoen!
Sitat av idiotkrati
Hva da, virker ikke touchpaden ? Koble til en mus?
Forresten, det er et sånt gul plast på disse IBM'enes touchpad, dra den ut og se om tastene under funker
Vis hele sitatet...
En del IBM'er har ikke touchoad i det hele t att.
Søk på google så ser dere hva han mener..

Er ikke helt sikker på det kan være, prøv å oppdater driveren - evt. skjekke om den funker i sikkerhets modus.

For driveroppdatering så går du i Enhetsbehandling - Mus og andre pekerenheter - oppdater driver.
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Den kan også være deaktivert i BIOS på IBM's maskiner, ta en titt her ved å trykke "DEL" eller "F1" under boot.
<33
<33's Avatar
Trådstarter
Sitat av AtXbYeA
Den kan også være deaktivert i BIOS på IBM's maskiner, ta en titt her ved å trykke "DEL" eller "F1" under boot.
Vis hele sitatet...

kunne du gått litt dypere der? er ikke helt inne i sånt :P hehe... er det veldig komplisert for en som ikke har så altfor mye peiling på sånt? den funket for en liten stund siden...

Sitat av Restyle
En del IBM'er har ikke touchoad i det hele t att.
Søk på google så ser dere hva han mener..

Er ikke helt sikker på det kan være, prøv å oppdater driveren - evt. skjekke om den funker i sikkerhets modus.

For driveroppdatering så går du i Enhetsbehandling - Mus og andre pekerenheter - oppdater driver.
Vis hele sitatet...
fikk ikke til og oppdatere drivern, da veivisern avsluttet seg selv..:S