Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 969
Hei, jeg har i flere dager lett rundt for å prøve å finne måte å deaktivere men finner ikke.

Dette gjelder når jeg logger på google konto fra ny samsung tlf, da blir jeg regelrett spamma på gmail(og hotmail, som er angitt som backup mail til denne gmail) om at det har blitt logget på mail fra ny enhet.

Hvor finner jeg for å deaktivere dette?
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Du får ikkje det. Poenget er at du skal få vite at du har logga på ny dings.

Det er heller ikkje som om det dukker opp eit hundretalls e-poster. Det er snakk om ein, per dings. Og det er viktig sikkerhetsmekanisme, fordi du vert klar over innlogginger.
Trådstarter
Det er ikke snakk om 1, det er snakk om 3.

-En varsel på google appen(Denne er grei og ha, og den vil jeg beholde)
-Så kommer varsel på Gmail
-Også kommer varsel på Hotmail..
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av cplpro Vis innlegg
Det er ikke snakk om 1, det er snakk om 3.

-En varsel på google appen(Denne er grei og ha, og den vil jeg beholde)
-Så kommer varsel på Gmail
-Også kommer varsel på Hotmail..
Vis hele sitatet...
Sett opp eit filter i gmail og hotmail som sletter dei om du absolutt ikkje vil ha dei.
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Hvordan kan dette være et problem, når man kun får opp varsel når det er en "ny" enhet. Med mindre du wiper eller bytter telefonen din regelmessig ser jeg ikke irritasjonsmomentet?

Når det er sagt, så er det jo rimelig greit å få beskjed når du først får bruk for dette.
Hvis telefonen din er tapt, så får du ikke pushvarsel, sikkert ikke varsel på gmail om denne er tapt med telefonen.