Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 3936
Okei, jeg trenger hjelp med en TOSHIBA. Når jeg trykker på start knappen, starter den som vanlig. Men så etter kanskje 1-2 min, (eller bare noen få sekunder,) piper den og den kortslutter. Så starter den seg selv igjen, men kortslutter. Og sånn kan den holde på lenge. Jeg har prøvd å ta ut batteriet maaange ganger, men den funker fremdeles ikke! Hva kan jeg gjøre?
Hvis pipelydene høres ut som morsekode, eller har et mønster skriver du ned mønsteret, for så å søke mønsteret + modell på Google.
Om den er under 5 år gammel og feilen ikke er selvpåført (veskeskade, mistet i gulvet eller lignende) hadde jeg tatt kontakt med forhandleren du kjøpte den hos for å sende den inn til verksted.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Prøv å tømme strømkretsene, dette gjør du ved å ta ut batteri og lader, for så holde inn på knappen i 15-20 sec.