Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 7896
Hei

Jeg har googlet etter denne løsningen, men finner ikke helt det jeg er ute etter så jeg tenkte å høre med dere.

I firmaet jeg jobber så ønsker vi at kunden kan bestille et gavekort på nettsiden, hvor de velger beløp og legger inn adresse hvor det skal sendes og betaler samtidig. Vi har sett på denne siden: http://www.sushi.dk/gavekort.html
og vi ønsker noe i denne gata.

Så til spørsmålet: Vet noen om hvor man finner bedrifter som driver med dette? altså som leverer hele løsningen med elektronisk gavekort og betaling? Jeg har vært i kontakt med Nets, de driver bare med betalingsløsning. Jeg venter på svar fra Retain24.

Jeg selv har har aldri programmert noe som skal knyttes opp til en betalingsfunksjon, så jeg trenger altså ekstern hjelp her. Eventuelt finnes det noe på nett man kan bruke til å lage dette selv.

Håper noen skjønner hva jeg vil
Tja, betalingsløsninger koster.. paypal er den billigste. Sånn jeg ser dette så bør det leies inn ekstern hjelp for å lage dette med en form for betalingsløsning, glem å finne noe gratis da det vil bli mere problemer å bruke ett gratis script enn å betale for en god løsning.

Har selv laget betalingsløsninger i php/Js med paypal så for riktig pris kunne jeg laget/vedlikeholdt dette for dere
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Best løsning ville være en eller annen tjeneste du kjøper (Sjekke wordpress plugins??) sammen med stripe
Wordpress+woocommerce som nettbutikk og stripe + paypal som betaling er den billigste løsningen. Du kan også brule andre nettbutikksystemer som opencart.

Skal du ha det skikkelig enkelt og kun selge gavekort holder det med ett enkelt bestillingskjema.

Ta gjerne kontakt på pm om du trenger noen til å sette det opp for deg.