Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 3616
Må ta hasj inni siggen min imorgen, fordi jeg ikke har tilgang til papes
fjerner filteret fra siggen thc eller kan jeg forsatt bli stein av d?
Fjern filteret når du har blandet det opp godt og fylt siggen. Da har du det som calles en "city"
bare fjern filteret og lag ditt eget om du absolutt trenger et
La siggen tørke litt.
Så "ruller" du forsiktig ut tobakken og filteret til du kun har den tomme papirhylsen igjen.
Putt inn papirfilter og stapp forsiktig mekket tilbake i sigaretten.
Anonym bruker
"Vred Sild"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Rull på siggen så du får ut all tobakk og filter uten å ødelegge papiret. Ta et vanlig pappfilter og stram det så det får plass der filteret var og rull på sigger til det spenner seg.

Fungerer helt ok, men ulempen er at den brenner alt for fort til å nytes som en vanlig joint. Dette kan løses med å fukte hele papiret med spytt rett før du tenner på, da blir det nesten som normalt hvis du trekker forsiktig.
Anonym bruker
"Snill Spurv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Og for å gjøre det enda enklere suger du opp mekket i sigaretten, stapper litt, suger, stapper osv.
Her er en tutorial! easypeasy
Bit ut filteret. Ta litt papp fra et gammelt papp-kort eller liknende og riv av ei remse på 4-5 cm x 1,5 cm (ish). Så bretter du den med folder på hver 2 millimeter tre eller fire ganger. Rull så hva enn som er igjen av reima di rundt deg selv, og vipps så har du et filter. Denne kan gjerne være liten, da den vil utvide seg av seg selv da den kommer inn i filterhylsa på siggen.

For å mekke sigg-jointen, så tar du å ruller på sigaretten mens den er opp-ned til alt av tobakken er ute på bordet. Legg små biter av hasj inn i tobakk-mixen og bland godt. Så drysser du mekket tilbake opp i siggen. (Alt vil ikke få plass! Så husk å legg vekk noe tobakk som du ikke blander hasj i.) Det er også verdt å legge litt umekka tobakk først inn i siggen da du ikke vil begynne å røyke papp-filteret. Dette gjør at du kan slutte å røyke før siggen er helt ferdig, og fremdeles unngå å sløse hasj. Bruk et tynt objekt for å presse sammen tobakken oppi siggen, og fyll å mer. Gjør dette hele veien. Jeg anbefaler å spare av en liten flik, slik at du kan klemme av toppen og twiste, slik som med en joint. Dette vil gjøre sigarett-jointen din mye strammere og bedre å røyke. Lykke til. Dette er min personlige måte ut ifra prøving og feiling, men det virker veldig bra. Gjør gjerne også din egen twist. Du best vet hvordan du vil ha det og hvordan hendene dine jobber best.
30 sec i microen med siggen så tørker du tobakken og den blir lettere og få ut, lite tips ��
Det funker å beholde sigg filteret hvis man stikker noen hull igjennom det med en nål
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Kan også rulle en mini pølse av hasjen, legg den i fryseren i et par minutter og stikk den inn i ferdigsydden. Bit ut filteret
Anonym bruker
"Definert Ku"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg lagde mye "city jointer" i min ungdom.
Først tar du forsiktig ut all tobakk i siggen for så å trekke ut filteret med tennene/en pinsett.
Lag et filter med samme dimensjoner som det som opprinnelig var i siggen (må ha mange M'er) for å fylle opp ordentlig.
Så heller du litt og litt oppi, og stamper svakt for hver gang. Ved å stampe og sørge for at den er stram og fin brenner den saktere.



For å få mest ut av hasjen vil det være bedre med flaskebong eller bøtte.
Klassisk skoljoint/secret agent. Minnen...

I mitten av filtret på det vita så biter du försiktigt och drar ut det med tänderna från höljet till ciggen.

Gör sen en vanlig roach och tryck in.
Anonym bruker
"Nummen Kirkegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ta av filteret, sett i vanlig Joint filter, miks i hasjen, vipps har du en city J
Frem med bibelen, eller salmeboka. Den duger den og�� Neida, de duger å rulle med, men en tanke blasfemisk hvis du er inne i de greiene der.

Om filteret filtrerer bort noen virkestoffer tror jeg det vil skje i forsvinnende liten grad. Jeg ville ikke brydd meg, men hvis det kniper på beholdninga så knips av filteret jic. da vettu. Ev, klipp av 50-75%. Da slipper du å stuke så jævlig med jointfilter og de få mm som er igjen av orginalfilteret fjerner ihvertfall ingenting et vanlig jointfilter ikke ville fjerna.
Sist endret av liquidduck; 20. april 2018 kl. 05:40.
Det funker, men den ender opp med å brenne kjempefort.
Fortere en vanlig sigg fort.
Har alltid hørt at bomull filteret fjerner THC og du blir mindre høy, men etter jeg begynte å søke rundt så ser det ut som at det stemmer delvis, men mengden som blir «filtrert» bort er så minimal at det ikke har så mye å si på hvor fjern du blir.

Personlig så syntes jeg det er mye bedre å trekke fra egen fiksa filter, men duger med sigg filter i nød
Anonym bruker
"Takknemlig Brugde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Frityrgryta Vis innlegg
Da har du det som calles en "city"
Vis hele sitatet...
hehe kult navn. her kaller vi det en spion.