Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 505
Hei

Har installert Steam på min Macbook Pro, men alt av skrift er totalt fraværende, sliter med å logge inn og når jeg først har fått logget inn så ser jeg ikke noe som helst skrift.

Har lest litt på denne tråden: http://steamcommunity.com/discussion...8253149/?ctp=4

Kopierte denne teksten inn i Terminal, men til ingen nytte.

USER=$(whoami)
cd /Users/${USER}/Library/Application\ Support/Steam/Steam.AppBundle/Steam/Contents/MacOS/public; ls *.res | while read line ; do file=$(echo $line | tr '[:upper:]' '[:lower:]'); mv $line $file; done
cd /Users/${USER}/Library/Application\ Support/Steam/Steam.AppBundle/Steam/Contents/MacOS/steam/cached/; ls *.res | while read line ; do file=$(echo $line | tr '[:upper:]' '[:lower:]'); mv $line $file; done
cd /Users/${USER}/Library/Application\ Support/Steam/Steam.AppBundle/Steam/Contents/MacOS/friends; ls *.res | while read line ; do file=$(echo $line | tr '[:upper:]' '[:lower:]'); mv $line $file; done
cd /Users/${USER}/Library/Application\ Support/Steam/Steam.AppBundle/Steam/Contents/MacOS/graphics; ls *.tga | while read line ; do file=$(echo $line | tr '[:upper:]' '[:lower:]'); mv $line $file; done
cd /Users/${USER}/Library/Application\ Support/Steam/Steam.AppBundle/Steam/Contents/MacOS/servers; ls *.tga | while read line ; do file=$(echo $line | tr '[:upper:]' '[:lower:]'); mv $line $file; done

Mistenker at jeg må endre på filbanen og user, men vet ikke hvor jeg kan finne informasjon om den aktuelle filbanen til steamfolderen.

Lurte på om det var noen her på forumet som er litt mer kyndig med mac enn det jeg er og har vært borti dette problemer før.