Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 4078
Valgfri brukertittel
Kekurikekaka's Avatar
Er det noen her som vet hvor man kan bestille laserkuttede deler av diverse materialer?

Jeg er litt usikker på hva jeg trenger, men jeg ønsker å tegne noen brett med diverse hull for skruer og andre ting som kan brukes til et custom Raspberry Pi kabinett.

Må ikke være laserkuttete heller. Akryl fungerer også veldig bra.

Noen som har noen forslag? Jo billigere jo bedre.
Sist endret av Kekurikekaka; 9. mai 2013 kl. 21:09.
Overskuddsmateriell
Duun Industrier driver med det, men det avhenger av hvor i landet du bor så du slipper så mye frakt.

Noen grunn til at det må være laser? Hvilket materiale skal kuttes?
Hvorfor ikke bare lage selv?
Så blir det 100% custom =)


En dremel vil kunne gjøre underværker!
Kjempebillig laserkuttet akryl på seeedstudio.com, har brukt dem før og kan anbefales. Mange farger
Valgfri brukertittel
Kekurikekaka's Avatar
Trådstarter
Takk for alle svar :-)

Jeg har sendt mail til Duun Industrier for å høre om de kan gjøre det, samt hva prisen vil ligge på sånn ca.

Jeg skulle gjerne ha laget selv, men jeg mistenker at det blir en dyrere når man plusser på utstyret (dremel er ett eksempel). Har heller ikke noe sted å gjøre noe som dette med tanke på alt rotet og støvet som hadde kommet.

Sitat av wanna-b Vis innlegg
Kjempebillig laserkuttet akryl på seeedstudio.com, har brukt dem før og kan anbefales. Mange farger
Vis hele sitatet...
Var innom siden der men finner bare noen ferdig bokser av acryl som allerede er tilpasset andre ting.
Hvor på siden kan man bestille cusom kuttede design? Om de fortsatt gjør det.
Merk også: Du får ikke dremelkutting til å likne laserkutting uansett hvor stø du er på hånden.
Sist endret av Gerbizzle; 10. mai 2013 kl. 18:16.
Sitat av Kekurikekaka Vis innlegg
Var innom siden der men finner bare noen ferdig bokser av acryl som allerede er tilpasset andre ting.
Hvor på siden kan man bestille cusom kuttede design? Om de fortsatt gjør det.
Vis hele sitatet...
Services -> Laser cutting service