Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1181
Anonym bruker
"Reflektert Mare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kan noen si meg hvordan man lager det best mulig?

Jeg har tørket weed som ikke er gjort noen ting med. Hva gjør jeg så?

Må jeg virkelig først legge weed en i smør og småputre først eller kan jeg bare slenge det oppi ferdigblandinga og inn i ovnen?
Anonym bruker
"Reflektert Mare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Og hvor mange grader bruker dere i ovnen?
Har bare laget Hasj-kaker, altså små kaker.

Jeg starter med og bruke smør, og la det varme opp men bare husk at det ikke må være for varmt må være helt OK varme, også putter jeg hasj sammen med Smøret og lar det smeltet men vær forsiktig med varmen også putter jeg en sjokolade plate oppi kjelen og lar det smelte til jeg putter dem i små muffins former og rett i kjøleskapet til dem blir harde. og taste

Fant noe greier her man kan gjøre med weed https://cannigma.com/recipes/recipe-...weed-brownies/

Men må nok lage en slags smør av weed-en først
Sist endret av Credits#420; 7. august 2022 kl. 01:22. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Grind/blend weed og putt i ovnen på papir på en rist f.eks. jevnt utover 45 min 105-110 grader ish

Bland med kokesjokolade som du har varma.

Avkjøl, ferdig.

Bonus: tilsett litt lecithin for sterkere edibles.

Mye lettere og enklere å ha i seg.
Anonym bruker
"Overtalt Geit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Litt seint å lag edibiles da. Det kan ta mange timer før det har kicka orgentlig inn
Ca 1t30min

45 min med kokosolje
Anonym bruker
"Reflektert Mare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Er å steke weedbrowniesen på 160grader for høy temperatur? Prøvde igår men merket egentlig ingenting
Anonym bruker
"Gul Fossegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Er å steke weedbrowniesen på 160grader for høy temperatur? Prøvde igår men merket egentlig ingenting
Vis hele sitatet...
Fulgte du noen av rådene du har fått i denne tråden?
Anonym bruker
"Reflektert Mare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Fulgte du noen av rådene du har fått i denne tråden?
Vis hele sitatet...
Ja jeg hadde det oppi smør/margarin den grønne på flaske og varmet på plate 1 av 10 i ca 10min først.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ja jeg hadde det oppi smør/margarin den grønne på flaske og varmet på plate 1 av 10 i ca 10min først.
Vis hele sitatet...
Feil måte å gjøre det på om det er weed du har, Har kun gjort den prosessen der med Hasj.

Må nok lage en slags Cannabis smør ut av Weed-en din først om du skal få laget en kake eller små kaker av Weed.


Men hvorfor skal du lage weed brownies? Weed skal røykes og det samme med hasj.
Men er enklere bruke hasj til å lage kaker / og ha i mat.
Sist endret av Credits#420; 8. august 2022 kl. 00:22.