Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 2397
I det jeg skal opprette en tråd merker jeg at det kunne vært enklere. Tungtvint å trykke inn på en beskjeden "FORUMLISTE"-knapp og så finne frem til kategori, som heller ikke føles så praktisk.

Hva med å lage en tydeligere "opprett tråd" knapp, og finne frem kategori deretter?

(Det hadde vært kult å hatt en algoritme som assorterer kategori til deg utifra teksten du skriver)
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Det er slik forum alltid har fungert.
F.eks reddit og forventer at du går inn på en spesifikk subreddit for å lage en ny post, forleden ville jeg spørre om noe spesifikt om noe jeg opplevde som en bug i unreal engine dmx plugin, og måtte da gå inn i ArchViz kategorien før jeg fikk lov å opprette en tråd.

Det her kan høres ut som jeg bare liste opp unnskyldninger, men saken er at vi ikke besitter et team av utviklere. Freak.no utvilkes av nso omtrent ene og alene, resten av oss i crew hjelper til med moderering og brukerbehandling på fritiden vår. Om noe skal utvikles har vi andre ting som bør prioriteres, f.eks bug'en med at hele forumet sliter når tråder blir for lange.

Det siste forslaget ditt er så godt som umulig, å kode et system som skal gjette tema vil aldri fungere optimalt og vil kreve veldig mye arbeid. Det vil koste mye mer enn det smaker.