Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 880
Hei! Dama trenger ny lader til sin bærbare pc. Jeg vet ikke hvordan denne laderen ser ut da hun har kastet denne da den ble ødelagt. Så nå må vi finne en ny å kjøpe da hun har viktige dokumenter og bilder på pcen. Hvor kan vi finne billigst mulig lader og hvilken trenger vi basert på pcen hun har?

Legger ved et bilde fra undersiden av laptopen hennes:

https://ibb.co/gUo0vS



Kan noen hjelpe?
Sist endret av random512377; 26. mars 2018 kl. 14:50.
Det får kjøpt orginallader, evt generisk lader til acer, men det kan ofte koste noen hundrelapper.

Hvis det uansett bare er midlertidig bruk så kan du søke opp «universal laptop charger» på ebay. Justerbar spenning og det følger med en remse med alle vanlige plugger så finner alltids en som passer. Koster under 100-lappen...
Gjest
Trådstarter
Sitat av plohg Vis innlegg
Det får kjøpt orginallader, evt generisk lader til acer, men det kan ofte koste noen hundrelapper.

Hvis det uansett bare er midlertidig bruk så kan du søke opp «universal laptop charger» på ebay. Justerbar spenning og det følger med en remse med alle vanlige plugger så finner alltids en som passer. Koster under 100-lappen...
Vis hele sitatet...
Jeg tror jeg får denne "universal laptop charger" da! For det er jo bare spørsmål om tid uansett før denne laptopen må byttes ut.
Sist endret av random512377; 26. mars 2018 kl. 15:04.
Ja, skal vel være 19V og 1,7/5,5mm (gul) plugg.

Finnes også ladere med riktig plugg, så blir det riktig med en gang, koster det samme ca.
Sist endret av plohg; 26. mars 2018 kl. 15:25.
Gjest
Trådstarter
Nå kjøpte jeg den her da: https://www.ebay.com/itm/For-Laptop-...53.m2749.l2649

Like greit, så har jeg også til en senere anledning. Takker!