Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1884
Hei.
Jeg har to halve spliffs som har ligget i ca 2 måneder i en tobakkspakke. Er det bare å kaste dem? Eller er de fine å røyke enda?
Jeg ville kastet dem, må være jævlig tørre etter 2 måneder.
Det gjør ingenting at de er tørre, så lenge de ikke er skadelige å røyke. Har lest at det kan komme mugg i dem, men om det stemmer er jeg usikker på

Sitat av Relevant Vis innlegg
Bare å røyke
Vis hele sitatet...

Er det jeg vurderer da Hadde en som var to uker gammel, og den var mer potent enn ved første blås. Kan det komme av at den er tørrere og at mer av det brenner opp i trekket? Eller var det bare mer konsentrert av brunt i den delen av spliffen?
Sist endret av ronniba; 21. september 2015 kl. 17:25. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sprett de opp, ta ut hasjen og bruk den på nytt med ny tobakk.
Sitat av dronepungen Vis innlegg
Sprett de opp, ta ut hasjen og bruk den på nytt med ny tobakk.
Vis hele sitatet...
Pga gammel tobakk/ fare for mugg?
Sitat av ronniba Vis innlegg
Pga gammel tobakk/ fare for mugg?
Vis hele sitatet...
Åpne de og sjekk innhold, er det hvite hår eller noe som skiller seg ut fra normalt mekk er det bare å kaste. Med mindre røykpakka har stått ute og fått regn/fukt på seg, er det nok rimelig safe. Jeg ville mekket spliffene ut i en halv fersk sigg, for smaken og trekket sin del.
Det er mulig den smaker litt/veldig harskt, men det vil sannsynligvis ikke være mer skadelig hvis den har vært lagret tørt.
Pakken har ligget i skapet hele tiden, så ikke noe fukt der. Skal sprette dem opp og sjekke innholdet.

Takk for svarene

Sitat av RosaElefant Vis innlegg
Åpne de og sjekk innhold, er det hvite hår eller noe som skiller seg ut fra normalt mekk er det bare å kaste. Med mindre røykpakka har stått ute og fått regn/fukt på seg, er det nok rimelig safe. Jeg ville mekket spliffene ut i en halv fersk sigg, for smaken og trekket sin del.
Vis hele sitatet...
Sliter veldig med å se forskjell på tobakk og hasjen Så gjør som du sier, mekker det i ny tobakk...
Sist endret av ronniba; 21. september 2015 kl. 18:39. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av ronniba Vis innlegg
Pga gammel tobakk/ fare for mugg?
Vis hele sitatet...
Nei,fordi gammel sur jubb smaker dritt.
Har før hatt både hygge og sælæd som har vært bare åkey kvalitet... gjemt det i en skuff og finni det igjen mange måneder eller kanskje ett helt år senere som har forandra seg så mye i styrke at man blir tatt skikkelig på senga når man husker hvordan styrken var, klemmer te med noen super drag å havner rett i ett sort hull sammen med noen rare planeter

Ikke kast