Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 13482
Anonym bruker
"Intolerant Berggylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Verdt prisen? Noen vet sikkert hvilken selger jeg sikter til. Selger også etizolam, clonazolam bl.a.

Usikker på hvor mye 750kr er å. Betale for 5ml. Er den potent så er det sikkert greit, men er den potent nok til å forsvare prisen?

Erfaringer?
Anonym bruker
"Kjær Oter"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
kjøpt etizolam, var et godt kjøp! Flasken varte lenge og funka til det jeg ville den skulle, så prisen er absolutt innafor i stedet for å kjøpe et brett med xanax som koster mye mer.
Anonym bruker
"Vred Behemoth"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kjøpte selv etizolam nylig, mest sannsynlig av samme person.
Ja, det er potent.
Du trenger ikke mer en 2-4 dråper som regel.
Etizolam blir som en blanding av rivo og xanax etter slik jeg har lest det.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Jeg har prøvd samtlige av de rc-benzoene You Know Who-vendoren tilbyr. Ok da, alle 4

Fikk mest funk av flubromazelam eller hva fuck det enn het - minst antall mg på antall mililiter, og jeg mener den er helt klart overlegen sammenligna med Etizolam siden det varer sabla kort.

Enkelt sagt så er hvilken som helst flaske nok til en uke i "husker ikke"-land til og med med høvelig toleranse. Og det er ikke bare egen erfaring jeg sikter til da, men også de 2-3 andre jeg har videresendt shitten til - alle vi er godt kjente med "terapeutisk bruk av benzo" og har en viss toleranse.

NB ! Begynn lavt, type laveste del av forsiktig-dosering som blir anbefalt - er *ikke* kult å få et svart hull der hukommelsen brukte være <3
Hvor mange dråper er det i en flaske? Har blitt tilbudt flasker for 2000. Svindel og lureri, er det ikke?
....ikke de flaskene som selges av én bestemt vendor på dnmno nei

Funker som bare juling de, til og med med toleranse - og der er dyreste flaska 750/800. Og er 100mg Etizolam fordelt på 5ml væske. (Én dråpe tilsvarer ca 0.5mg Etizolam)

På de 2 jeg så nå var det både clonazolam og flubra-blabla-zolam (eller hva det enn heter) og det var doseringa 25mg/5ml.

Hvis det dreier seg om samme flaskene foreslår jeg at De skroter mellom-mannen/dama som legger på så ekstremt til deg.... De er verdt 1000 inkludert gebyr for å kjøpe coins - men ikke såå sabla mye mer. Mener jeg.