Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1007
Hei, har nå tenkt å gå til innkjøp av en ny skjerm så jeg får satt opp 2 skjermer. Har da noen spørsmål,
1. Har et Gainward GeForce GTX 770 2GB, på dette kortet er det en Hdmi, displayport, dvi-d og dvi-i hvilke porter vil jeg bruke?

2. Vil kortet dra 2 skjermer som kjører 1920 x 1080?

3. Det er ikke noen komplikasjoner om det er forskjell på hz raten på skjermene?

-Skadefro
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
1: Har ikkje praktisk betydning. Alle gir identisk kvalitet.

2: Ja, problemfritt.

3: Nei.
Sitat av slashdot Vis innlegg
1: Har ikkje praktisk betydning. Alle gir identisk kvalitet.

2: Ja, problemfritt.

3: Nei.
Vis hele sitatet...
Supert, takker for kort og konkret svar. Men jeg lurer på en liten ting til. Når jeg setter opp skjermene om jeg skulle hatt en til gaming og en til netflix google osv. Har det noe å si hvilken skjerm som er nr1 og 2. Beklager sikkert dumme spørsmål men ble ikke helt klok på google
Hvilken skjerm som er satt opp som nr1 eller 2 har stort sett kun betydning når det gjelder hvilken skjerm applikasjoner(spill) som det startes opp i - velg den skjermen du vil spill skal kjøre i som nr 1.
Enn om man kun har 2 display porter, en på hovedkort og en på grafikkort, vil det ha noen betydning hvilken skjerm man bruker til hva da?
Overskuddsmateriell
Ja, grafikkortet som er på hovedkortet er mye svakere og vil ikke benytte seg av kreftene man vil ha på ett dedikert skjermkort.

Samme gjelder om man har flere skjermkort som ikke er i SLI/Crossfire.