Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 774
Anonym bruker
"Lykkelig Kanin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kaller dette en triprapport men det blir mest refleksjoner og spørsmål om opplevelsen. Håper ikke skrivinga mi er for ille.

Jeg har hatt lyst å prøve noe psykadelisk i lang tid, så etter en lang høst uten noe hell i å finne flein bestemte jeg meg for å bestille noe blottere på darknet. Var utrolig spent på å motta blotterne mine. Sjekka postkassa hver dag etter bestilling. På grunn av julerush og sikkert flere helligdager, tok det over en uke før pakken min kom fram. Ble litt overasket over brevet jeg mottok, både navn og adresse var stavet feil og det så ut som om en 6 åring hadde skrevet på (sikkert en stealth ting). Uansett, foreldrene mine som tok inn brevet trodde sikkert jeg hadde fått et brev fra et barn.

19:00 klippte jeg en blotter i to og spiste en halvdel. Var en 220ug blotter så går ut ifra jeg fikk i meg 110ug. Gikk mot butikken med blotter i munn og kjøpte noe munch. Når jeg kom hjem startet jeg og noen boys en csgo kompetitivt match (LE rank ). Noen runder inn spurte en i discord hvorfor jeg spillte som en kreps, jeg innså da hvor mye jeg rallet rundt . Resten av kampen endte i latterkrampe, men vi vant etterhvert.

20:30. Jeg gikk ut av discord og csgo og begynte å høre på musikk. Var helt utrolig. Kjente hver beat riste igjennom sjæla. Satt i en eller to timer til å så på musikkvideoer. A$AP Rocky - Distorted records var en favoritt, men INGENTING slo Felix Colgraves musikkvideo av Fever The Ghost - SOURCE. Dette var det fineste jeg hadde sett i hele mitt liv. Det sykeste var at jeg hadde sett den før uten å merke hvor psykadelisk den var. Hørte og mye på Steve Lacy, følte meg som den største stereotypiske hippien.

Vet at jeg bare tok 100ug, men tror det var mer enn nok for en førstegangstrip. Klokken var nå rundt 23:00 og jeg følte trippen stadig begynte å bli dypere. Tanker om hvor fraktalt alt i universet er begynte å snu trippen. Det ble ikke en bad-trip, men fikk virkelig føle på litt angst. Alle problemene mine ble lagt ut på bordet og jeg innså at hvis jeg fortsetter på dette viset vil alt gå til helvette. Jeg begynte å skjønne at angst og redsel er fraktalt og vil bare bli verre og verre om man ikke gjør noe med det. Samtidig følte jeg på en måte at jeg ikke kan forandre framtida; alt har skjedd. Så liksom for meg livet mitt på en tidslinje som allerede er tegnet om det gir noe mening. Som en mandelbrot funksjon hvor alt er "pre-determined". Ønsker gjerne litt tanker og meninger rundt dette, kanskje jeg får et annet perspektiv til neste trip.

Jeg ble også utrolig opphektet i fibonacci nummer sekvensen. Jeg så den berømte fibonacci spiralen i ALT. Selv i bevisstheten og tankene. Det føltes som om fibonacci sekvensen var de magiske underliggende byggestenene til alt i universet. Det er vanskelig å forklare men jeg fikk sinnsyke ideér om at fibonacci sekvensen brukes i naturen til å skape bevissthet på en veldig avansert måte som vi ikke kan se selv i vår 4-dimensjonale verden. Dette høres helt sinnsykt ut men alt gidde mening under trippen Jeg konkluderte med at universet er byggd opp av et utrolig simpelt konsept/en funksjon/tall sekvens (nesten som the game of life) som "hjernevasker" oss til å tro at dette er den ekte virkeligheten.

Klokken ~02:00 tok jeg det med ro og så på film resten av trippen. Hadde planlagt mye mere enn å sitte på rommet og i stuen, men jeg er fornøyd med trippen fordeom. To timer inn var jeg innstillt på å bestille mere for neste helg, men syv timer senere var jeg utslitt og tenkte at jeg ikke skal trippe på en god stund.

Vet ikke om noen av tankene mine gir mening, men er spent på å høre andres erfaringer/meninger! Itilfelle det ikke kom klart frem, så var ideéne om virkeligheten bare refleksjon, og jeg tror ikke jeg er en guru som har funnet ut hemmelighetene til universet Vet nok like lite etter trippen som før Blir nok å ta samme dose neste gang før jeg øker til en hel blotter. Håper det var noe interresant å lese, var ihvertfall en veldig interresant opplevelse som jeg måtte dele med noen!
Anonym bruker
"Forferdet Føniks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Å høre på musikk og se på (musikk)videoer/filmer er helt knall på LSD. Geometriske figurer er også svært vanlig når man er 'høy' på LSD. Det kan være gøy å ta et med et par nære venner også.

Det du beskriver der er veldig vanlig, så hvis du hadde en bra opplevelse, kan dette være en bra ting å ta en gang i blandt. Selv så er min sweetspot på ca 200mikrogram, men siden dette var første gang var det smart å holde dosene lave.
Anonym bruker
"Moden Bever"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Høres ut som en normal trip. Du burde redigere vekk delen om hvordan forsendelsen så ut for andres sikkerhet.