Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 563
Hvordan Overburner man med Nero? Jeg har en vanlig, treg sony 4x cd'r brenner....
Man kan ikke speede opp brenneren med Nero. Overburning handler om å brenne mer enn max på en plate...for å forklare dårlig.

Nå har du laget tre threads på 5 minutter her du. Alt det du lurer på i de kunne du googla frem på 3 minutter...
Start Nero, gå så til File, Preformencis --> Expert Featurs...der kan du fikse litt med overburn.

NB! Husk det er mange cd`er (eller noen) som det er mulig å overburne med bare en 1 - 3 MB!
Opprinnelig postet av ninja5000
Man kan ikke speede opp brenneren med Nero. Overburning handler om å brenne mer enn max på en plate...for å forklare dårlig.

Nå har du laget tre threads på 5 minutter her du. Alt det du lurer på i de kunne du googla frem på 3 minutter...
Vis hele sitatet...
Jaja... Jeg har søkt lenge og prøvd lenge. Men kanskje det rett og slett ikke fungerer på sony da. Har prøvd VELDIG mange ulike guides som å skifte streng-verdier i windows o.s.v... Grunnen til at jeg skriver at jeg har en treg 4x sony burner er ikke fordi jeg ikke vet hva å overburne er for noe.
Da misforstod jeg spørsmålet ditt...
Spørsmålet mitt var ganske uklart når jeg ser på det i etterkant.
Hvordan Overburner man med Nero?
Vis hele sitatet...
Syntes ikke det var så uklart jeg... Ser ihvertfall ingen grammatiske feil i farta...