Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 884
[COLOR=Blue]erfaringer med 2c-i[/COLOR]


jeg lesste om trippen til donvito "2ci solgt som speed"

er det noen som kan forklare meg hva 2c-i er?
og hva med 2c-x?

jeg har aldri hørt om dette stoffet før, er det noen som har erfaringer med det?
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Du har jo ikke søkt i det hele tatt! Erowid forteller deg masse om 2ci og research chemicals.
Vi har i tillegg Den Store Research Chemicals tråden!
"x'en" står vel der fordi han mente det generelt, siden det finnes mange forskjellige RC'er som f.eks 2c-e, 2c-i osv. Uten at jeg skal uttale meg for mye om det her.
Sitat av marihuana
"x'en" står vel der fordi han mente det generelt, siden det finnes mange forskjellige RC'er som f.eks 2c-e, 2c-i osv. Uten at jeg skal uttale meg for mye om det her.
Vis hele sitatet...
Korrekt.

For øvrig, dersom noen av dere har kommet over den Kanadiske siden som selger RC's(nei, jeg legger ikke ut link) bør dere vite at de inntil nylig ikke testet noen av stoffene sine, hverken for renhet el. om det faktisk var det det skulle være.
De har nylig tilbakekalt mange av produktene de har sendt ut fordi de viste seg å ikke inneholde noe aktivt materiale.
Hva slags pulver det var som ble solgt i stedet finnes det ingen info om for øyeblikket, men folk har tatt av det uten å få umiddelbare skader.
I tillegg til dette har det gått rykter om at de blander ut mange av produktene sine.

I alle tilfeller en uprofesjonell forretning, jeg ville aldri kjøpt noe fra et firma som ikke vet hva de selger. Går neppe så lang tid før noen dør pga. pengemotivert idioti som dette.

I tillegg til at de tar overpris for de fleste av substansene.
Den siden du nevner har selv beklaget, og erstatter de nevnte produktene med nye. Siden har også fått relativt god omtale på Undrug
Ja, men det faktum at de ikke testet noen av produktene før de sendte dem ut tyder på en mangel av respekt for kundens ve og vel. Det og selge RC's er i seg selv en moralsk tvilsom affære(i og med at enhver nisse m krdittkort kan skaffe superpotente hallusinogener med ofte ukjent farmakologi/toksisitet), men å selge pulver man ikke har tatt seg bryderiet med å få laboratorieanalysert er bare rett og slett uansvarlig, det hjelper ikke at de refunderer pengene og beklager.
Liv kunne gått tapt, de pulverene kunne vært hva som helst uten at denne forretningen hadde merket det.
Jeg har hørt på et annet forum at f.eks. 2C-E'en deres ikke så ut som 2C-E i det hele tatt, de(som har solgt dette stoffet i lang tid) sendte det bare ut allikevel.
Jeg synes i alle fall det er uansvarlig, og hva hjelper det med refundering dersom det verste hadde skjedd, at det var giftige materialer de sendte ut? Og hva om man ikke merker skaden før etter lang tid?
Det skal påpekes at jeg aldri har bestillt fra dem selv, så dette er egentlig bare sladder