Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 502
Anonym bruker
"Glad Ulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, mulig dette er feil kategori, så unnskylder eventuelt for det!

Jeg har nettopp startet på Antabus, grunnen er ikke fordi jeg er alkoholiker, men fordi jeg ofte kan drikke litt for mye. Da ender det ofte med at jeg vil på eventyr, og da sprekker jeg på makka. (Har vært i behandling, prøver å holde meg unna). .. Anyways..

Jeg skal gå på dette en periode frem til jeg føler jeg har mer kontroll over følelsene mine. Jeg startet nå på tirsdag med 200 mg, annen hver dag den første uka. Deretter 200 mg hver dag.

Spørsmålet mitt er, hvor lenge må jeg droppe å ta tabletten hvis jeg skal drikke? Jeg skal f.eks i to julebord og vil da gjerne drikke, og da må jeg planlegge godt i forveien sånn at jeg ikke skal ta dem?! Eller kan jeg bare droppe å ta dem i 1-2 dager? Har lest flere tråder her om folk som blir jævlig dårlig om de venter kort tid.

Håper noen kommer med erfaring og råd takk.