Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 536
Jeg skal starte på en nd dom snart. Der tar de spyttprøver vær uke. Jeg takler ikke alcohol selvom psykolog og alle andre sier at det er min eneste måte og få en steamoff på. Har noen her kjennskap til spytteprøver? Har hørt at de ikke kan finne thc i spyttet etter 3-5 dager men det hørte jeg i fengsel så den faktaen er noe tvilsom. Lurer også på om det er andre typer stoff den spyttprøven ikke kan finne. Som fluesopp/fleinsopp/magisketruffler
Anonym bruker
"Forbannet Tumler"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Skjerp deg, hva er det du vil med livet. bare ruset deg uansett. dette kommer du ikke langt med dessverre. Er en grunn du er på sjekk for dop
Jeg er ikke ute etter noen leksjon din lazzaron. Hold etikken for deg selv. Blir kvalm av sånne som deg. Hasj er ikke dop i minne øyne. Akuratt som homofil kjærlighet på 50-tallet

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Skjerp deg, hva er det du vil med livet. bare ruset deg uansett. dette kommer du ikke langt med dessverre. Er en grunn du er på sjekk for dop
Vis hele sitatet...
Jeg er ikke ute etter en leksjon din lazzaron
Sist endret av Hestkuk1234; 19. oktober 2022 kl. 22:18. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Forbannet Tumler"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du trenger ikke være spydig, det kommer daglig spørsmål som dette å ruse seg selv på prøver. DET FINNES IKKE NOEN MÅTE Å LUR SEG UNNA,
Anonym bruker
"Bitter Moskusfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Skaff deg ett normalt liv bare din lazzaron��
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Skaff deg ett normalt liv bare din lazzaron��
Vis hele sitatet...
Du er innom rusmiddel underforumet for å disse en for å bruke rusmidler. Selvfølgelig poster du anonymt også Skaff deg ett liv selv....


Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Du trenger ikke være spydig, det kommer daglig spørsmål som dette å ruse seg selv på prøver. DET FINNES IKKE NOEN MÅTE Å LUR SEG UNNA,
Vis hele sitatet...
Det er forkastelig at folk ikke kan bestemme over egen kropp i større grad enn man kan i dag. Staten rustester oss i hue og ræva være sjanse dem får. I tilleg skal man bli sett ned på selv her inne av mister anonym moralpolitimester også. Dessuten er det du sier direkte feil. Det er pleeeeenty av muligheter til å ruse seg selv om man blir testet med spyttprøve, spesielt om man bare blir testet en gang i uka.

TS: flein/dmt/lsd/lsa, fluesopp, muskatt, gabapentin, phenibut, kratom, ghb/gbl/1,4-bdo er for eksempel noen av de stoffene du kan være på mens du rustestes uten at de slår ut. Hvor lurt det er å være på de mens du skal rustestes er en annen sak, men det får du nesten vurdere selv

Når det kommer til cannabis så sitter det lenger i spyttet jo mer og hvor ofte du bruker. Etter 3 dager burde du mest sannsynlig være clean, i spyttet vel og merke. Urintest not so much. De fleste stoffer som ikke har veldig lang halveringstid eller har metabolitter med lang halveringstid burde du trygt kunne bruke ihvertfall ett par ganger i uken sett at du faktisk kun testes med spyttprøve "en" gang i uke og du vet hvilken dag du testes.
Sist endret av Alge; 20. oktober 2022 kl. 00:30.