Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  29 5009
Er det noen som synes at Billions er en fantastisk bra serie? Er ikke den litt langdryg, det er ikke mye som skjer. Og det er mange sesonger å gå løs på.
Dritbra serie som er sinnsykt bra skrevet.
Top 3 lett hos meg
Park Supervisor
NodSquad's Avatar
Den er ok, ikke noe å hyle om synes jeg, men jeg liker damian Lewis og Paul Giamatti så har sett den. Hvis du liker prating og kontorer som suits så prøv
Billions er knallbra, ihvertfall så lenge Bobby er med
fryatt's Avatar
Trådstarter
Gode skuespillere, særlig Damien Lewis. Men det blir utrolig mye prat og lite handling. Holder på ,med sesong tre nå.
Blir kjedlig når lewis slutter i serien etter ses5
Femdom-aspektet var interessant, men det var ikke så mye av det.
Sitat av fryatt Vis innlegg
Gode skuespillere, særlig Damien Lewis. Men det blir utrolig mye prat og lite handling. Holder på ,med sesong tre nå.
Vis hele sitatet...
Hva i all verden prater du om? Hva slags handling syns du serien mangler? Politijakter og kokain sniffing?
fryatt's Avatar
Trådstarter
Sitat av 420master Vis innlegg
Hva i all verden prater du om? Hva slags handling syns du serien mangler? Politijakter og kokain sniffing?
Vis hele sitatet...
Det er ufattelig lite som skjer, det har vel også du fått med deg. Må ikke være politijakt, men det kan være mye annet. Det er 20 timer med dialog. noen liker det.

Sitat av Rognkjeksa Vis innlegg
Blir kjedlig når lewis slutter i serien etter ses5
Vis hele sitatet...
Smart å opplyse om det da!! Det er ikke alle som har kommet så langt, ufattelig teit gjort. Men noen skjønner ingen ting.
Sist endret av fryatt; 24. mai 2022 kl. 09:20. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av fryatt Vis innlegg
Det er ufattelig lite som skjer, det har vel også du fått med deg. Må ikke være politijakt, men det kan være mye annet. Det er 20 timer med dialog. noen liker det.
Vis hele sitatet...

Ikke helt enig, for min del er det dialogene og manus som gjør Billions til noe som er verdt å se på. Ja det er mye prating mens det ikke er ringenes herre heller


I tillegg så trodde jeg de aller fleste leste litt om serier og filmer man ser før man begynner? Mulig jeg er spesiell
fryatt's Avatar
Trådstarter
Sitat av 420master Vis innlegg
Ikke helt enig, for min del er det dialogene og manus som gjør Billions til noe som er verdt å se på. Ja det er mye prating mens det ikke er ringenes herre heller


I tillegg så trodde jeg de aller fleste leste litt om serier og filmer man ser før man begynner? Mulig jeg er spesiell
Vis hele sitatet...
Ja da er du veldig spesiell, de fleste vil ser alt før noen tullinger røper hvordan det går. Det vi kaller spoiling, som er en uting. Men noen greier ikke å dy seg.
BRAND ∞ STRONG
Har ikke sett Billions så den skal jeg sjekke om er verdt å se.
Sitat av fryatt Vis innlegg
Det er ufattelig lite som skjer, det har vel også du fått med deg.
Vis hele sitatet...
Sitat av fryatt Vis innlegg
Smart å opplyse om det da!! Det er ikke alle som har kommet så langt, ufattelig teit gjort.
Men noen skjønner ingen ting.
Vis hele sitatet...
Sitat av fryatt Vis innlegg
Ja da er du veldig spesiell, de fleste vil ser alt før noen tullinger røper hvordan det går.
Det vi kaller spoiling, som er en uting. Men noen greier ikke å dy seg.
Vis hele sitatet...
Ellers må jeg si at du høres ut som en topp fyr. Fikk skikkelig lyst til snakke mer med deg.
Sist endret av vindaloo; 25. mai 2022 kl. 11:54.
Ja,det var en kjempe spoil vet jo ikke en drit annet enn at en forlater serien så tåler du ikke en så liten spoil så får du ta den en spliff å pust me magen,hadde skulle øsnket jeg fikk vite det før jeg begynte å se så jeg hadde sluppet
Synes det var en helt OK serie, men ikke noe jeg har eller kommer til å anbefale videre. Så ferdig sesong 2 og ikke sett mer - Har den dog lagret i "Se senere" listen.
Meh, succession er 3x bedre.
fryatt's Avatar
Trådstarter
Sitat av vindaloo Vis innlegg
Har ikke sett Billions så den skal jeg sjekke om er verdt å se.




Ellers må jeg si at du høres ut som en topp fyr. Fikk skikkelig lyst til snakke mer med deg.
Vis hele sitatet...
Det samme kan jeg si om deg, du virker sympatisk og snill.

Sitat av UncleSam Vis innlegg
Meh, succession er 3x bedre.
Vis hele sitatet...
Den var fantastisk bra, en av de bedre på lenge.
Sist endret av fryatt; 26. mai 2022 kl. 13:38. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Nå tar vi å roer oss helt ned her!
Spoilers er et sensitivt topic. Det handler ikke om at en person forlater serien, men det går på at det muligens spolerer handlingen i gitt sesong da man hele tiden vet at den personen forsvinner og da er på en måte handlingen allerede avslørt.
Tilbake til serien: Den kan kanskje være litt tam i sesong 1 og 2, men jeg synes vaffal den ble ekstremt spennende etterhvert, og måten den er skrevet på gjør så du aldri klarer helt å gjette hva som skjer selv om du tror du har oversikten.
Tror Andrew Sorkin er en av de som skriver episodene og han er veldig anerkjent forfatter.

Succession høres spennende ut da, får sjekke ut den Takk
Sist endret av ID-Brikke; 26. mai 2022 kl. 14:28.
fryatt's Avatar
Trådstarter
Det er utrolig dårlig gjort å røpe handlingen i episoder som de fleste ikke har sett. Da har du ikke forstått særlig mye. Alt er nå avslørt takket være en fyr som ikke greide å styre seg. For en tragisk person!
Sitat av fryatt Vis innlegg
Det er utrolig dårlig gjort å røpe handlingen i episoder som de fleste ikke har sett. Da har du ikke forstått særlig mye. Alt er nå avslørt takket være en fyr som ikke greide å styre seg. For en tragisk person!
Vis hele sitatet...
Alt? Virkelig?
Jaja fryatt det er du som ikke vet hva en spoiler er avslørte null hadling din klovn men whatevs er jo sånne som deg som blir butthurt å føler st alle andre gjør feil life is a struggle right,trur du bør ta den en reality check å lese svar over som forklarer ka en spoiler er

Må bare skive ein til hahahahaha avslørte jeg althva er det som feiler godet ditt mann
Sist endret av Rognkjeksa; 27. mai 2022 kl. 11:54. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
BRAND ∞ STRONG
Kanskje denne tråden kunne blitt en liten mini serie? Har jo blitt en del drama.
Ikke for å komme med noen spoilere, men jeg tror det kunne blitt en hit.
Definitivt en av de beste seriene jeg har sett på lenge. Noen som kan anbefale lignende?

Er ikke en fan av meningsløs action, foretrekker interessante plot lines i virkelighetsrelaterte områder.
fryatt's Avatar
Trådstarter
Sitat av 420master Vis innlegg
Alt? Virkelig?
Vis hele sitatet...
Yes virkelig alt. Det er bare tragisk.
Sitat av fryatt Vis innlegg
Yes virkelig alt. Det er bare tragisk.
Vis hele sitatet...
Ikke vet du hvorfor, ikke vet du når eller hvilken sammenheng.

Så hvis du mener alt er ødelagt så ser du kun på serien fordi han er med da eller???
fryatt's Avatar
Trådstarter
Sitat av 420master Vis innlegg
Ikke vet du hvorfor, ikke vet du når eller hvilken sammenheng.

Så hvis du mener alt er ødelagt så ser du kun på serien fordi han er med da eller???
Vis hele sitatet...
Ikke akkurat det, men han er en viktig karakter. Men jeg vil nok se alt. Men veldig mye igjen. Ser litt på grunn av Wendy.
Sitat av fryatt Vis innlegg
Ikke akkurat det, men han er en viktig karakter. Men jeg vil nok se alt. Men veldig mye igjen. Ser litt på grunn av Wendy.
Vis hele sitatet...
Chuck roades for min del, men likte det nyeste også. Har sett den del serier med mye action og savnet en serie som man må følge med litt på og manuset er egentlig utrolig finslipt
fryatt's Avatar
Trådstarter
Axl er nå litt av en type, snakk om å være kynisk. Spiller skikkelig bad her.
Sitat av fryatt Vis innlegg
Axl er nå litt av en type, snakk om å være kynisk. Spiller skikkelig bad her.
Vis hele sitatet...
Faktisk den eneste rollen fra Damien jeg faktisk liker :P

Men man bør jo ha en god dose kynisme når man kan tjene 90 millioner dollar på et salg da
▼ ... over et år senere ... ▼
Første episoden i siste sesong av Billions kom i dag på hbo max. Og Bobby skal ha hevn!
▼ ... mange måneder senere ... ▼
fryatt's Avatar
Trådstarter
Sitat av fryatt Vis innlegg
Det er utrolig dårlig gjort å røpe handlingen i episoder som de fleste ikke har sett. Da har du ikke forstått særlig mye. Alt er nå avslørt takket være en fyr som ikke greide å styre seg. For en tragisk person!
Vis hele sitatet...
Mange sympatiske inne her. Noen er helt på jordet.