Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 4404
Heisann godtfolk!

Jeg har nå fått tilbud om å være med på Paradise. Innspilling om ikke så lenge. Hva er egentlig det negative med å bli med på noe sånt? Hvilke karrieremuligheter forsvinner? Paradise får jo en rebrand nå så skal bli veldig PK og oppdatert.
Hva er positivt med det? Paradise hotell deltaker er ikke stempelet du vil ha på deg. I bestefall blir du glemt, i værste fall blir du paradisekjendis ingen normale folk liker og med bare falske venner og fasadeliv?
Sitat av Titsmaskin Vis innlegg
Hva er egentlig det negative med å bli med på noe sånt?
Vis hele sitatet...

Hva er det blitt av de folkene som har vært med tidligere da? Onlyfans på noen og jailern på andre. Kropp og sex og svindel og svada. Voldsdommer. Norges svar på Tinder svindleren (herr Jansen det sjarmtrollet) rakk en tur innom Paradishotellet før han ble puttet i fengsel. Jeg ser denne KEVIN sitter på snapchat med sine blonde rastafletter og sniffer badesalt og er i konstant psykose.

Men hvis du allerede har fått tilbud om å være med så er det noe som sier meg at du er kort nok i hodet til å takke ja uansett hva vi sitter her å sier til deg.
Sist endret av Hidden_sniper; 23. februar 2022 kl. 01:29.
Kjør på onceinalifetimeoppotunity. Pul å vær glad. Du er glemt fem minutter etter sesongavslutning.
Jeg tror ikke å være med på Paradise lukker noen dører for deg dersom du fremstår som et normalt intelligent menneske med stabil psyke og greie sosiale evner. De fleste av de som er med blir glemt i samme øyeblikk som sesongen er over, noen få blir husket med positivt eller negativt fortegn etterpå. Men det er selvfølgelig umulig å uttale seg om hvordan en anonym person på et forum vil fremstå, det må du nesten vurdere selv..

Skulle gjerne vært med, jeg. Men jeg er vel noen tiår utenfor målgruppa..
Sitat av Titsmaskin Vis innlegg
Hvilke karrieremuligheter forsvinner?
Vis hele sitatet...
Helt ærlig så tror jeg ingen muligheter forsvinner for deg. Det er jo endel fellestrekk for de som er med, så det er nok ikke programmet som setter stopper for karrieremuligheter, men kanskje heller personlighetstrekk. Det er jo ikke akkurat så mange akademikere eller "sånne folk" som deltar i reality.
Ekspert på påstander
Sitat av Hidden_sniper Vis innlegg
Hva er det blitt av de folkene som har vært med tidligere da? Onlyfans på noen og jailern på andre. Kropp og sex og svindel og svada. Voldsdommer. Norges svar på Tinder svindleren (herr Jansen det sjarmtrollet) rakk en tur innom Paradishotellet før han ble puttet i fengsel. Jeg ser denne KEVIN sitter på snapchat med sine blonde rastafletter og sniffer badesalt og er i konstant psykose.

Men hvis du allerede har fått tilbud om å være med så er det noe som sier meg at du er kort nok i hodet til å takke ja uansett hva vi sitter her å sier til deg.
Vis hele sitatet...
Petter Pilsgaard som vant Paradise hotel, da dette helvete startet i 2009 jobber i dag som maskinfører og deltar på tvprogram innimellom. Poenget mitt er at det er mange eks deltakerne som lever a4 liv med jobb og familie eller studerer. De hører vi ikke om i media og det er kjedelig for media å skrive om dem. Jansen saken, influencere og onlyfans chicka er clickbait for media. Så det er ikke nødvendigvis negativt erfaring å være med på paradise hotel.
Hva er lønnen for å være med ?
(Sikkert 0, men man burde blitt betalt lønn for tiden der.)
Sitat av dggr Vis innlegg
Hva er lønnen for å være med ?
(Sikkert 0, men man burde blitt betalt lønn for tiden der.)
Vis hele sitatet...
Vet ikke med Paradise men noen reality får du dekket utgiftene dine. Du går ikke i minus men du har heller ikke lønn. Du bruker jo ikke penger der.

Sitat av IRead Vis innlegg
Petter Pilsgaard som vant Paradise hotel, da dette helvete startet i 2009 jobber i dag som maskinfører og deltar på tvprogram innimellom.
Vis hele sitatet...
Plukket opp av cougardronningen V Kirsebom
Sist endret av Dough; 23. februar 2022 kl. 23:52. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Er alltid en viss risiko involvert. Hvis du fremtrer som en tulling på tv er sjansen stor for at du vil bli spyttet på og hetset på internett. Er også potensiale for karrieremuligheter hvis tv bransjen ser noe i deg. Petter Pilgaard og Stian Thorbjørnsen aka Staysman for eksempel. Ingen definitivt svar på det men mulighetene er der, litt karisma kan man komme langt med.
Sist endret av Gnarve; 24. februar 2022 kl. 01:12.
Det positive er vel at du kan være krampe russ par år og du kan sikkert få bli med på rulling. Men hvor fett er det egentlig? Du vil bli populær blant de yngre og resten vet ikke hvem du er, med mindre du gjør noe drøyt da.
Sitat av Gnarve Vis innlegg
Petter Pilgaard og Stian Thorbjørnsen aka Staysman for eksempel. Ingen definitivt svar på det men mulighetene er der, litt karisma kan man komme langt med.
Vis hele sitatet...
2 stykker på 15 sesonger..
Robinson like enormt mange.. Farmen? *LOL*
De første realitystjernene Big Brother's første radarpar Rodney og Anette hadde vel en Se og Hør-artikkel og så var de også glemt. (satt på spissen).
Hver sin smak, jeg tror jeg hadde blitt litt smågal av å ha kamera+mikrofon 24/7, der det er begrensninger på hva en kan prate om og diskutere.

Føler også selv at jeg hadde slitet med å kunne være meg selv 100% når alt tas opp, filmes og kan brukes til klipping etterpå, og da kunne jeg fort blitt den kjedelige personen. Fint å ha i baktanke, ellers anse det som gratis ferie! Hvem sier ikke nei til gratis alko, fest og ferie i potensielt 1mnd? (vet ikke hvor lenge paradise varer)
Sitat av stinkdyr Vis innlegg
Hver sin smak, jeg tror jeg hadde blitt litt smågal av å ha kamera+mikrofon 24/7, der det er begrensninger på hva en kan prate om og diskutere.

Føler også selv at jeg hadde slitet med å kunne være meg selv 100% når alt tas opp, filmes og kan brukes til klipping etterpå, og da kunne jeg fort blitt den kjedelige personen. Fint å ha i baktanke, ellers anse det som gratis ferie! Hvem sier ikke nei til gratis alko, fest og ferie i potensielt 1mnd? (vet ikke hvor lenge paradise varer)
Vis hele sitatet...
Det som går igjen å få høre fra deltagere i etterkant er jo at det ikke overraskende blir klippet for å lage TV. Deltagerne blir derfor fremstilt veldig annerledes enn hvordan de er.
Sist endret av Dough; 24. februar 2022 kl. 08:28.
Tror ikke det er sunt for den mentale helsen. Rask veg til oppmerksomhet som forsvinner like raskt, om du ikke bevisst går inn for å markedsføre deg selv i ettertid (høres slitsomt ut). Mange starter med Instagram, snap-vlog og tjener penger på reklame og spons. Tror det er mange som sliter etterpå når oppmerksomheten forsvinner i dét det ruller en ny sesong på skjermen og du er glemt. Blir litt som å være den mest populære på ungdomsskolen som blir upopulær etter skolen.

Problemet er at det er vanskelig å opprettholde statusen man oppnår i noen måneder, for så å komme ut i kulda etterpå. Ikke til å spøke med. Er en grunn til at de har obligatorisk psykolog-screening på realityshowene - det er ganske sterke følelser i sving.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av Dough Vis innlegg
2 stykker på 15 sesonger..
Robinson like enormt mange.. Farmen? *LOL*
De første realitystjernene Big Brother's første radarpar Rodney og Anette hadde vel en Se og Hør-artikkel og så var de også glemt. (satt på spissen).
Vis hele sitatet...
Rodney og Anette drev vel en slags talk show lignende greie, ikke at det varte så lenge. Lene Alexandra kom vel fra Robinson så vidt jeg husker, og Christer Falch ble programleder etter å ha vunnet første sesong i likhet med Gaute Grøtta Grav som ble programleder i Farmen. Sa aldri at det var "ENORMT" mange som gikk fra å være reality deltaker til å bli fulltids kjendis. Hvorfor så mange tullinger på forumet her som putter ord i kjeften på meg... Seriøst.
Sist endret av Gnarve; 9. mars 2022 kl. 08:30.