Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 2070
Anonym bruker
"Firkantet Slattenpatte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Heisann et spørsmål er det faktisk noen som får lov å plante hjemme inntil 5 planter får 5 frød i året av staten ???
Jeg tror ikke noe på det men vet jo aldri hva som plutslig er sant i dette landet her ????
Nei, det er ikke lov.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
1. Du trenger bare ett spørsmålstegn.

2. Nei det finnes ingen privatpersoner som får lov å plante 5 planter cannabis i Norge.
Anonym bruker
"Firkantet Slattenpatte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Var det jeg sa å folk sier mye rart ja
Anonym bruker
"Plaprende Nymfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Nestegang du hører skrøner, så trykker du bare inn vg.no --> Hadde vert artikler om det i minst ett år non stop om det ble lovlig, og ikke minst "frontpage" artikler om det faktisk ble lov
Om du bytter ut Norge med Spania, så er vell det ganske nært sannheten.
Anonym bruker
"Firkantet Slattenpatte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Joa men argumentet var at det var hysj hysj å kun få hadde lov.
Polti stat å alt det der bare bullshit skjønte jo det.
Enten er det lov for alle eller for ingen...
Vist du hører en påstand du ikke tror på, spørr du etter kilde. Vist personen ikke har noe å vise til, tar du påstanden med stor klype salt.

Et argument som "hysj hysj" å en "ny lov" uten noen kilder, kan du bare le av.
Sist endret av Kuami; 13. februar 2021 kl. 17:07.
Anonym bruker
"Umulig Gapeflyndre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Mulig du eller personen har missforstått.

Vet at det er lov å ha opptil 5 planter i Spania så lenge de ikke "synes" utenifra.
Er vel ingen som merker om du kun har 5 planter hjemme uansett..
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Joa men argumentet var at det var hysj hysj å kun få hadde lov.
Polti stat å alt det der bare bullshit skjønte jo det.
Enten er det lov for alle eller for ingen...
Vis hele sitatet...
Hvis du skjønte at det var bullshit, hvorfor eksisterer da denne tråden? Skulle vi begynt med hemmlige lovverk skulle jeg likt å se hvordan disse skulle bli håndhevet. Hemmelige politimenn også da?

Er så lei av å høre dårlige myter som blir fortalt og ikke minst trodd på/delvis trodd på. Det er jo så åpenbart okseurin som det kan få blitt.

Har vært innom en som hevdet at han hadde en lignende avtale med politiet fordi han var så på tur før at politiet liksom hadde avtalt å snu et blindt øye til så lenge han holdt seg unna sterkere stoffer og ikke solgte(salgsdelen hadde han ingen intensjoner om å overholde).

Han hadde vel 12-16(husker ikke xD) planter inne på et fuktig kott. Det var jo forsåvidt gjort riktig med kullfilter og reflekterende materiale rundt osv. Presterte å få en hermafroditt inni der. Rett på utsiden av huset var det vannkanner, slanger, beholdere til plantevernmidler og næringsmidler. Dette var et eget hus ganske i sentrum av en mellomstor by... På og ved siden av døra var det klistremerker hvor det stod "cannabis grow operation" og "Nocan". Det første jeg tenkte var selvfølgelig "HVA I SVARTSVIDDE HÆLVETTE... JÆVLA NOLDUS!". Blei jo ikke noe bedre når han skulle skryte på seg å være en av grunnleggerne i Norcan, samt at jeg fikk høre av andre at han dreiv stor dyrkegruppe med 1000vis av følgere på fjesboka. Det var ikke mye "anonym bruker" der i gården nei...

Mystisk nok kom han faktisk helt til innhløstingsfasen. Så fikk jeg høre at han fått besøk av 3 menn med finlandshette. Da var livet plutselig veldig urettferdig... Han burde være glad de bare tok plantene hans. Tenker at når du står frem som stordyrker med fullt navn på face, og legger ut updates om hvor man er i løypa burde en "erfaren" dyrker skjønne konsekvensene.Total avsporing, men jeg blir bare så oppgitt... Til mytomaner det ute, Hold Nu Din Forpulede Kæft. Til TSer der ute Ikke tro på alt jeg sier.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Joa men argumentet var at det var hysj hysj å kun få hadde lov.
Polti stat å alt det der bare bullshit skjønte jo det.
Enten er det lov for alle eller for ingen...
Vis hele sitatet...
Haha!
Et hemmelig lovverk.
Faen så mye konspirasjoner, kjerringråd og annet vås som sirkulerer blant stonere
Anonym bruker
"Identisk Mink"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Dophuer ass...

Purken kan selvfølgelig velge å ikke se noe ulovlig, det skjer vel ca 1000ganger om dagen. Og er man litt realist, hva hjelper det å plage en narkis med noen fattige planter? Selv om de fleste siles ut på høyskolen er det alltids noen vettuge folk som kommer gjennom nåløyet.

Får man en slik deal skal man selvfølgelig si ja takk. Men ikke tro at den varer lenger enn til neste gang h*n (eller kjærringa h*ns) har mensen eller en kødd velger å lage problemer.
Anonym bruker
"Firkantet Slattenpatte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Personen som hevdet det var ikke stoner. Var bare en diskusjon så spurte her for bekreftelse.
Var noen stonere der å å dem slukte alt. Er da stoner til tider selv men alt med måte.
Takk til dere som svarte på spørsmålet var bare det...