Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  28 4874
Anonym bruker
"Misunnelig Ekorn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, mulig denne er postet feil beklager det isåfall.

Vet noen her om det arrangeres slike rave fester i Norge hvor majoriteten av deltakerens er i ruspåvirket tilstand hvor det typ er helt crazy med folk som overalt danser og koster seg, orgie er slengt med i oversikten da folk ofte koser seg og har seg rundt omkring på disse. Jeg havnet selv på en slik fest i Frankrike da jeg var der for to år siden. Dette var noe av der sykeste og morsomste jeg har deltatt på. Så spørsmålet er vel om noen vet om slike ting her til lands, og hvilke miljøer og/eller midler kan man bruke for å få tilgang til disse festene?
Dette hørtes ut som en flott ting å arrangere i disse dager.
Sitat av Taxidriver Vis innlegg
Dette hørtes ut som en flott ting å arrangere i disse dager.
Vis hele sitatet...
Godt å se at moralpolitiet har stått opp, det er jo selvsagt ikke aktuelt i disse tider. Det var overhode ikke snakk om noe nå, hvis du leser en gang til hva det står, så er dette et spørsmål om hvorvidt noen her vet om slike fester finnes her til lands.

Til TS, har hørt om noe innover i Oslo, dog har jeg ikke noe mer info rundt dette enn at jeg har hørt om festene etterpå. Lykke til med letingen
Sist endret av Tyson; 11. desember 2020 kl. 09:32.
Sitat av Tyson Vis innlegg
Godt å se at moralpolitiet har stått opp, det er jo selvsagt ikke aktuelt i disse tider. Det var overhode ikke snakk om noe nå, hvis du leser en gang til hva det står, så er dette et spørsmål om hvorvidt noen her vet om slike fester finnes her til lands.

Til TS, har hørt om noe innover i Oslo, dog har jeg ikke noe mer info rundt dette enn at jeg har hørt om festene etterpå. Lykke til med letingen
Vis hele sitatet...
Tror ikke jeg er den rette å kalle for et moralpoliti, men takk, i guess!

Og ja, forresten, da misforstod jeg nok spørsmålet og svarer heller et rungende JA.
Det finnes flere slike miljøer i Oslo (nakedtechno, bdsmtechno, ,gaytechno nights). De er en smule vanskelige å få tilgang til, men om du er i ravescenen der vil du raskt skjønne hvem du skal spørre

(de er selvsagt satt på pause nå)
Var jo nettopp en slik fest tidligere i år i en grotte i Oslo. Den havnet jo på forsiden av avisene med mange på sykehus.
Anonym bruker
"Misunnelig Ekorn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Lebowski Vis innlegg
Det finnes flere slike miljøer i Oslo (nakedtechno, bdsmtechno, ,gaytechno nights). De er en smule vanskelige å få tilgang til, men om du er i ravescenen der vil du raskt skjønne hvem du skal spørre

(de er selvsagt satt på pause nå)
Vis hele sitatet...
Awsome, noen tips til hvordan få en for innenfor? Bor selv i Drammen og her er det stort lite av slikt.
Sitat av ivar_oslo Vis innlegg
Var jo nettopp en slik fest tidligere i år i en grotte i Oslo. Den havnet jo på forsiden av avisene med mange på sykehus.
Vis hele sitatet...
Stemmer! Herregud for et hodeløst opplegg da, fyre med aggregat INNE, UTEN lufting. Er det virkelig slik rave folk holder på? Er isåfsll glad jeg selv er typen som inntar rusmidler med musikk og godt selskap hjemme.
Sist endret av Tyson; 11. desember 2020 kl. 11:20.
Sitat av Lebowski Vis innlegg
Det finnes flere slike miljøer i Oslo (nakedtechno, bdsmtechno, ,gaytechno nights). De er en smule vanskelige å få tilgang til, men om du er i ravescenen der vil du raskt skjønne hvem du skal spørre

(de er selvsagt satt på pause nå)
Vis hele sitatet...

Det var ikke en slik type fest. Ikke samme miljø som de som lager ordentlige "raves".
De spilte jo liste popp/ radio musikk xD og virket som for det meste vanlige byfolk som bare skulle ha et alternativ når byen var stengt

Men det finnes rave miljø rundt de store byene i Norge. Man må gjerne kjenne noen da de er relativt lukket.
Orgie biten har manglet på de jeg har vært på
Er gjerne mindre fokus på slikt en ute på byen. Da da det er mer fokus på dansing osv. Men, det skjer sikkert i mindre grupper

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Awsome, noen tips til hvordan få en for innenfor? Bor selv i Drammen og her er det stort lite av slikt.
Vis hele sitatet...
Det er ikke slik de ordentlige aransjørene holder på.
Ganske mange i miljøet som var pissed på idiot opplegget deres.

De fleste som arangsjere ting jeg har vært på har vært ganske seriøse.
Noen av de som laget midnigth sun festivalen. Drev å arangsjere endel raves i Oslo marka for noen år siden fks
Sist endret av ReeferBear; 11. desember 2020 kl. 11:38. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
En start er å slå opp på tidligere arrangerte events i Norge på goabase. Det er en god del av de arrangørene som fortsatt holder på; følg dem på SoMe så blir det fort party på dere etterhvert.
Sjekk ut sider som Gaysir og sider som Grindr. Her finner du alltid den slags for både heterofile, bifile og homofile. Ikke at jeg oppfordrer til det men siden du spør.. bruk beskyttelse og sjekk ut prep-medisiner fordi du vil ikke få HIV:
Sitat av Jokkerella Vis innlegg
Sjekk ut sider som Gaysir og sider som Grindr. Her finner du alltid den slags for både heterofile, bifile og homofile. Ikke at jeg oppfordrer til det men siden du spør.. bruk beskyttelse og sjekk ut prep-medisiner fordi du vil ikke få HIV:
Vis hele sitatet...
Vil du si det er "vanlig" med HIV i disse miljøene?
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Vil du si det er "vanlig" med HIV i disse miljøene?
Vis hele sitatet...
Sikkert mer en hos personer som ikke reiser på slike arrangementer, selv om du praktiserer sikker sex så er det mange der ute som ikke gjør det.
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Vil du si det er "vanlig" med HIV i disse miljøene?
Vis hele sitatet...
Ville vært veldig forsiktig, det finnes flere folk som prøver å gi folk hiv med vilje. I disse miljøene er rus veldig vanlig, orgy-er er mer eller mindre en slags 'fetisj' and we all got our kinks men det er ikke uvanlig at folk som trekkes mot det her miljøet har sex å er relativt uforsiktige å tenker i mange tilfeller ikke konsekvent.

Vær forsiktig, spesielt i RAVE-miljøene i Oslo. Her har jeg sett å hørt mye rart. Da tenker jeg på folk i RAVE-miljøet som driver med orgier og bondage i kjellere og grotter. Ja, du leste det riktig: grotter!
@ReeferBear vi snakker tydeligvis ikke om de samme festene. De spiller ikke listepop.

Anonymbruker/trådstarter, det er vanskelig når du er anonym bruker og gi noen konkrete råd eller personer du kan kontakte.

Men.
1. Begynn å dra på gode raves i Oslo
2. Få deg venner der
3. Spør de vennene
Sitat av Lebowski Vis innlegg
@ReeferBear vi snakker tydeligvis ikke om de samme festene. De spiller ikke listepop.
Vis hele sitatet...
Det jeg mente var at grotte festen det ble referert til spilte listepop den festen det var mye om i media, hvor flere nesten strøk med og noen fikk varige men fordi de hadde aggregat inne i en grotte uten noen serlig luft.
På videoene som ble publisert i media fra festen spilte de typ mainstream listepop.

Mente da at dette ikke var samme miljø som arangsjere "ordentlige raves" i Oslo området.
Hvor de definitivt ikke spiller liste pop. Og de generelt var ganske sjokkert over idiotien til aransjørene for denne grottefesten

Tipper vi har vært på noen av de samme festene
Anonym bruker
"Underernært Tunge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Skjer med alle disse trådene om swingers og orgier? Små guttunger som har sett på filmer der det ser kult ut?

Ville du hatt sex med 10 forskjellige jenter/gutter som kanskje har hatt sex med 10 forskjellige helga før og før det igjen? Her snakker vi om miljøer med kjønnssykdommer som sprer seg raskere en covid-19!
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Skjer med alle disse trådene om swingers og orgier? Små guttunger som har sett på filmer der det ser kult ut?

Ville du hatt sex med 10 forskjellige jenter/gutter som kanskje har hatt sex med 10 forskjellige helga før og før det igjen? Her snakker vi om miljøer med kjønnssykdommer som sprer seg raskere en covid-19!
Vis hele sitatet...
Derfor det er viktig å praktisere sikker sex, jeg hadde ikke hatt noe problem å hatt sex med noen som hadde hatt mange seksuelle partnere
Anonym bruker
"Glad Ulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg kan si så mye som at noe slikt blir arrangert i midt Norge et sted nå i nærmeste fremtid. Så ja det skjer også i Norge. Var veldig mye narkotika og sex på det siste rave arrangementet
Hva med Nord-Norge ?
Anonym bruker
"Rik Nidhogg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Var på en knips-orgie i Berlin for en del år siden. Rett utenfor byen i en slags lagerbygning som så overraskende proft gjennomført ut. Var sikkert 40-50 folk der, alle raver og sex skjedde overalt der inne. Fikk selv kost meg med flere. Og det beste av alt var at ingen kranglet eller sloss, bare gode vinner hele natta
Anonym bruker
"Rik Nidhogg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
*vibber
Jeg skulle gjerne ha visst litt mer konkrete tips om hvordan man finner slike kule raves �� Bor en time utenfor Oslo så har ikke ofte mulighet til å dra dit bare for å lete etter rette plasser.
Er det som arrangeres i Norge proft? Eller går det for det meste i wannabes som har vært på bedre fester i utlandet? Begge deler kanskje?
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Er det som arrangeres i Norge proft? Eller går det for det meste i wannabes som har vært på bedre fester i utlandet? Begge deler kanskje?
Vis hele sitatet...
I Trondheim har club4 arrangert diverse orgier, men eieren er ofte i trøbbel med politiet for hallikvirksomhet. Han har blitt siktet flere ganger for dette. De som ønsker å være med på gangbang av unge kvinner må betale et vaskegebyr for å delta. Han hevder selv at kvinnene ikke får betalt for å delta.

Vet ikke selv hvordan det er i praksis, men det virker som et litt lugubert opplegg.
Sitat av EzreaL Vis innlegg
I Trondheim har club4 arrangert diverse orgier
Vis hele sitatet...
Orgier i seg selv er ikke det vanskeligste å komme over.
Men å blande inn rave og rus i samme setting, er ikke noe spesielt normalt fenomen i Norge.
Generelt så er miljøene som står bakom slike arrangementer motstandere av å blande rus (utover lett alkoholrus) og sex.
Dette fordi kontroll og respekt er satt høyt på agendaen - Noe som ofte kan forsvinne når rusen tar over.

Så for å oppleve slikt, er nok utlandet den beste arenaen, der de har litt mer avslappet holdning og lovverk knyttet til slike fester
Sist endret av Dodecha; 12. desember 2020 kl. 15:17. Grunn: Fikset sitering
Anonym bruker
"Definert Hærorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
La oss holde homofile chemsex-fester adskilt fra rave/technofeester, her er det mange som blander virker det som.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
La oss holde homofile chemsex-fester adskilt fra rave/technofeester, her er det mange som blander virker det som.
Vis hele sitatet...
TS spesifiserte ikke hva det var han var ute etter, i tillegg er det mye krysninger her. Forresten skal du ikke se bort ifra at de som driver med chemsex også stiller opp på 'heterofile' orgier, hva nå enn det er. Tenkte du på orgier for bare menn eller bare kvinner?

For i tilfelle det var i tankene dine er det homofilt det også. Hvis ikke har du en blanding og da tør jeg å påstå at det ikke er særlig heterofilt det heller.

Som sagt; rus i de her miljøene er ikke uvanlig, så nei la oss ikke holde fakta for oss selv.

Så spørsmålet er vel om noen vet om slike ting her til lands, og hvilke miljøer og/eller midler kan man bruke for å få tilgang til disse festene?
Vis hele sitatet...
I tilfelle du var i tvil. - Legger også til at det ikke bare er homofile som driver med chemsex.
Sist endret av Jokke; 12. desember 2020 kl. 23:53. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Misunnelig Ekorn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Tror orgie ble litt feil ordlegging. Først og fremst dans og musikk i fokus var det jeg tenkte på. Men den ene gangen jeg havnet på dette i Frankrike gikk det nok litt over styr for enkelte. Hehe. Så for å ordlegge meg på nytt, en helt vanlig rave/allnigther hvor det er litt mer liberale holdninger blandt festdeltagerne. Alle kjønn er helt fint, men ingenting imot de som velger noe annet heller