Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 2250
Har flein som har logget i en eske i litt over et år
Funker den fortsatt?
Se og kjenn på den. Hvis den ikke er rotten, og lukter å føles som den skal, så virker den nok.
Hvis esken ikke har ligget i fryseren så ville jeg ikke rørt det, med mindre den var 100% tørr for et år siden og er 100% tørr fortsatt.
Sjekk om det smaker mugg. Vet ikke om den funker bra, eller hvor stabil psilocybin er, men du dauer nok ikke.
Sist endret av Bothrops; 2. desember 2019 kl. 19:13.
Har liksom drukket det nå, men den var tørka når jeg fikk tak i den, så kanskje litt rar ut noen av soppene men peisa alt oppi en kasserolle me to te poser å drakk det, delte ca 1g me en kompis, pluss 15mg valium 75mg nobligan så blir en liten snurr uansett
Null problem, tørr sopp holder seg lenge
Anonym bruker
"Klein Slattenpatte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
trur serriøst du har gjort en tabbe der.. oppsøk lege snarest!! hadde en som døde av gammel flein
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
trur serriøst du har gjort en tabbe der.. oppsøk lege snarest!! hadde en som døde av gammel flein
Vis hele sitatet...
Troller du, eller har du noe relevant info du kan bidra med?
Sitat av knaskellerknep Vis innlegg
Har liksom drukket det nå, men den var tørka når jeg fikk tak i den, så kanskje litt rar ut noen av soppene men peisa alt oppi en kasserolle me to te poser å drakk det, delte ca 1g me en kompis, pluss 15mg valium 75mg nobligan så blir en liten snurr uansett
Vis hele sitatet...
Ta fleinsopp sammen med valium er et genistrek, det må jeg si.
All grunn til å tro at den er virksom
▼ ... noen uker senere ... ▼
Soppen funka ikke noe, men valiumen slo bra
Sitat av knaskellerknep Vis innlegg
Soppen funka ikke noe, men valiumen slo bra
Vis hele sitatet...
Nå setter den type beroligende en kraftig demper på psykedelisk opplevelser, så det der var bare teit.

Om noen lurer i fremtiden; Tørka flein holder seg lenge. Oppbevar tørt og mørkt, gjerne noe grovsalt i bunnen av beholderen.
Jeg har spist mange år gammel sopp, funket fint hver gang Bare den holder seg tørr så det ikke dannes mugg på den så er den safe. Muggdanneler regner jeg led du legger godt merke til når du ser på soppen.
Har selv fått overraskende bra funk på så lite som 0.5 med 2-3 år gammel cubensis. Den slo overraskende hardt til å være så gammel og dårlig oppbevart. Den var bare wrappa inn i plastfolie i en plastboks, men hadde fortsatt mye futt igjen.

Det var nok valiumen som dempa det lille som evt ville gitt funk hos dere... Man bruker jo valium o.l for å avbryte og dempe trips (selv om det ikke er anbefalt).
Anonym bruker
"Arbeidende Gigant"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Alzo88: Antipsykotika avbryter trips, mens benzo demper dem. Om man tar en stor nok dose psykedelika vil små doser av sistnevnte kun runde av kantene på en måte og kanskje også begrense innsikten man kan få, de virker ikke på samme reseptorer i motsetning til antipsykotika.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
trur serriøst du har gjort en tabbe der.. oppsøk lege snarest!! hadde en som døde av gammel flein
Vis hele sitatet...
åh jasså? Kan du legge ut kilder? Altså en obduksjonsraport for eks

Helst noe annet en 14 åring på youtube med stemmevreng?