Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  24 2719
Hallo freaks!

Har hørt på podcasts hver dag siden 2016, og elsker dette formatet.
Det er jo så lett tilgjengelig, og når det kun er lyd man sanser blir jeg litt ekstra oppmerksom. Har faktisk blitt en del bedre til å føre lange dype samtaler med folk irl etter all denne lyttinga.

For meg går det i Church of Whats Happening Now, JRE, Taakeprat, Konspirasjonspodden, Radioresepsjonen(ikke helt podcast men) og The Jasta Show (musikk/metal).

Jeg er alltid åpen for nye programmer, men sliter litt med å finne de virkelig gode blant all dritten. Syns mange av google-resultatene er helt like når man søker "best podcasts" o.l.
Det finnes jo så sykt mange.
Er interessert i gode, jordnære, gjerne litt gatesmarte samtaler med en dæsj humor på toppen. Også musikk, true crime, teknologi, vitenskap og natur er av interesse.
Vil helst ha litt lengde i episodene, 1-4 timer er fint.

Så, er det noen der ute som bærer på noen gode juveler mon tro?
Gjerne skriv hvorfor dere liker de, og hva dere generelt syns om formatet.

God lørdagsnatt til dere alle:-)
Sist endret av lizardskin; 30. september 2018 kl. 03:11.
Joe Rogan Experience
Bill Burr's Monday Morning Podcast