Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  55 7298
Hokå idioter: Les hele tråden, han har bestemt seg for å gå skole.
HoHo!
For å komme inn på Media og Kommunikasjon (som det het før) så ligger snittet på rundt 5,1.
Hvertfall på min gammle vgs.

Å ta seg friår etter 10.klasse er som å fise seg selv i munnen.

Salg og Service (som det het før) er en stress linje, hvor du har tusen små innleveringer, og må lære en masse kjedelige lover og gjøre masse kjedelig regnskap :-P

Men det var bra at du bestemte deg for å gå på skole da, hvertfall!
Lykke til ;-)
- Og ikke bæsj på leggen!
Ville ikke anbefale friår, egentlig. Prøv heller å gjøre en innsats, og ta ett friår etter det. Jeg tok ett friår, som ble til to, som ble til tre. Jeg fikk meg heldigvis jobb, som gjorde at jeg fikk skole igjennom jobben senere. Men er ikke like sikkert det skjer alle. Du kan jo spørre om dem kan hjelpe deg med å betale en skole i utlandet hvis det høres mere intr ut enn de fagene du kom inn på. Noe som du liker å drive med f.eks
Tanken om å ta friår streifet meg ikke egang når jeg slutta på ungdomsskolen.. Jeg tok det som en selvfølge og fortsette til iallefall ut videregående da, om man tar et friår etter det er en annen ting.. Slutt å suttre... Svært få tar fri år da, med hell..
Er du så blåst at du trenger et friår kommer du vel neppe til å bestå noe så trivielt så mekaniske fag én gang, så da er det greit at du åpner plasser for andre idioter.
Sitat av Franklin
Er du så blåst at du trenger et friår kommer du vel neppe til å bestå noe så trivielt så mekaniske fag én gang, så da er det greit at du åpner plasser for andre idioter.
Vis hele sitatet...
Har du gått på mekanisk?
Kan ikke si at det bare er dumme folk som går der, med mindre du har gått der selv, og syns alt var latterlig enkelt.
Jeg kjenner en som strøk på mekaniske, men klarte å bestå to år på salg og service...