Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1642
Er i Bulgaria og møtte på en kompis, prisen på cannabis er 60kr her så tenkte å ta me 7g pressa i en snusboks så teipe snusboksen i gafferteip for å så bli klemt mellom rumpeballan, er dette en dårlig ide eller kommer det til å funke.. Hakke lyst til å sitte i bulgarsk fengsel
Anonym bruker
"Oppmerksom Rotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er det verdt det å gjøre deg selv til en narkotikasmugler for usle 7 gram? Vanlig gatepris hvor jeg bor er på 100kr grammet, så du sparer 280kr på å kjøpe hasjen der ned…
Var i amster for 10år siden. Da jeg skulle hjem hadde jeg ca 1gram med white widow i skjortelommen. Merket det ikke før jeg tok av meg skjorten etter jeg var kommet vel hjem. Hadde helt glemt at det lå der

Virker som en helt absurd idiotisk risiko for et par hundrelapper
Trådstarter
14 4
Der æ bor så e prisn 200-250, det som e at den weedn her e insane.. Har lyst til å ta me tilbake, selv om det er 7g.. Problemet e at æ ikke vet risikoen med de bulgarske flyplassan
Anonym bruker
"Irritert Hærorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg ville ikke tatt risikoen selv, men...
Det jeg kan si, er at jeg aldri har sett en narkohund på flyplassen i Sofia.

Her er en som fikk 2 år i fengsel for 21 gram: https://bnr.bg/burgas/post/101231225...rama-marihuana
Politiet kan være åpne for bestikkelser, men alt i alt tror jeg du vil spare mer på å bare kjøpe der du bor.
For å spare 500 kr nei ikke verdt det og heller ikke trygg måte å gjøre det på. Er det hunder på avreiseflyplass eller når du lander på gardemoen blir du tatt. Eller spørs litt hva du selv syns det er verdt da, straffen blir ikke veldig stor i Norge for så liten mengde men har du rent rulleblad eller dårlig tid når du lander så dropp det.

Hvis du absolutt vil ha med deg de sju gramma hjem så form dem ovalt, pakk i kondomer og svelg dem. Mindre sjanse for å bli tatt da.
Anonym bruker
"Sint Ravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Risk:

Overcrowding, poor conditions in detention centres and prisons in Bulgaria and lack of modern infrastructure determine the poor quality of life for prisoners. Prison buildings are often old and run-down, most cells do not have lavatories, and day light and fresh air are often scarce. Prisons are usually overcrowded and inmates have to share cells.

The prisoners are entitled to free food, three times a day. However, the daily food allowance is very small and food is usually insufficient.

Prisoners usually spend one hour a day outdoors.

Kilde: UK Goverment

Reward: 7g god weed (minus 420 kr)
Anonym bruker
"Tilfreds Håkjerring"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er ikke verdt det. Har dóg hørt at det nærmest er folkeskikk å bestikke politi i Bulgaria for småting. Du kan heller sette deg inn i hvordan man bestiller på darkweb, om du ikke har bra tilgang der du bor. Det er så mye tryggere... Har selv smuggla ca 7g hjem fra NYC, det var i retrospekt jævlig tåpelig av meg.
Anonym bruker
"Irritert Hærorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg vil også legge til andre ting jeg kom på, etter å ha pusset tennene:
Som utlending blir du en lommebok med bein.

Det er likevel greit å vite at advokat på bulgarsk er...advokat!
Nyttige fraser, om du gjennomfører denne planen og det går til helvete:
Искам адвокат/iskam advokat Jeg vil ha advokat
Моля те! målja te! Vær så snill/jeg ber deg
Моля Ви!/målja Vi Vær så snill/jeg ber deg/Dem
Не/ne Nei
Глоба/glåba Bot
Затвор/zatvor Fengsel
Говориш ли английски?/gåvårisj li angliiski? Snakker du engelsk?
Говорите ли английски?/gåvårite li angliiski? Snakker dere/De engelsk?
Не разбирам/ne razbiram Jeg forstår ikke
Канабис?! Не знаех/kannabis?! Ne znaeh Kannabis?! Jeg visste ikke!
Не знам кво е това/ne znam kvå e tova Jeg vet ikke hva dette er
Имам пари/imampari Jeg har penger
Нямам толкова много пари/njamam tålkova mnogo pari Jeg har ikke så mye penger
Sitat av Abalo Vis innlegg
Er i Bulgaria og møtte på en kompis, prisen på cannabis er 60kr her så tenkte å ta me 7g pressa i en snusboks så teipe snusboksen i gafferteip for å så bli klemt mellom rumpeballan, er dette en dårlig ide eller kommer det til å funke.. Hakke lyst til å sitte i bulgarsk fengsel
Vis hele sitatet...
Hvis du skal smugle ting så er det etter min erfaring det viktigste at du kan kvitte deg med det om det skulle være nødvendig. Dette sånn i tilfelle det skulle skje noe, men denne sjansen er veldig liten.

I følge motor.no er det 0,2 % sjanse å bli stoppet på Svinesund og det er vel grunn til å anta at sjansen på en fly plass er +/- det samme

https://www.motor.no/sa-liten-er-sja...grensen/131506
Kom fra Amsterdam i går, bei ikke sjekka engang.
Er det mulig å få se en video der du spaserer rundt med en snusboks klemt mellom rompebollene?
Sitat av eXplode Vis innlegg
Er det mulig å få se en video der du spaserer rundt med en snusboks klemt mellom rompebollene?
Vis hele sitatet...
Mmm rumpeboller høres ut som noen saftige boller elta på en digg rumpe før de settes i ovnen
Har du blitt tatt med dop i noen situasjon tidligere?
I såfall står tolla på Gardermoen klare til å se deg stå naken på noen speil, slik at de får godt innsyn i rasshullet ditt.