Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 2998
Hei, da jeg har en konsert billett jeg ikke kan få brukt i sommer, hvor kan jeg få solgt den videre? Finn.no ville ikke godkjenne annonsen grunnet svindelfare da biletter til dette arrangementet var veldig etterspurt. (ihvertfall det dem sa)

Har ikke Facebook så ingen mulighet der.
Konserten det er snakk om er rammstein, med plass nærme scenen (feuerzone)
Kjøpt desember 2019
Facebook om du bruker det ?

Du kan jo bevise at billetten er ekte med timestamp f.eks.
Trådstarter
11 0
Mm ja får vel ordne meg Facebook om det ikke ordner seg på en annen måte��
Rart du ikke får solgt den på finn om du kan bevise at det er ekte though.
Jeg har tidligere kjøpt konsertbillett på eBay, så det er jo mulig også. Tror dog ikke de fleste nordmenn søker på billetter der.
Uvaksinert 👍
Problemet til finn er jo ikke nødvendigvis at de ikke er ekte. Men man kan jo selge samme billetten mange ganger. Er det en elektronisk billett på f.eks bare en epost så er det jo ingen måte å bevise at den man kjøper og får tilsendt ikke er solgt til flere. Det finner man ikke ut av på noen som helst måte heller.
Bor du i en større by? Still deg da evt på gata med skilt at du selger bilett til rammstein så forsvinner den nok
Sitat av bondeanger Vis innlegg
Mm ja får vel ordne meg Facebook om det ikke ordner seg på en annen måte��
Vis hele sitatet...
Arrangøren har slått av muligheten for å skrive innlegg på arrangementet, så da blir det vanskelig å få lagt ut billetten din der.
Det er mye svindel med billetter på FB også, så det er nok derfor de har sperret for kommentarer.
Hei!
Om du har kjøpt billetten via Eventim kan du selge den igjen på fansale.no.
Trådstarter
11 0
Ok, takker for alle tips. Jeg skal sjekke ut fansale

Hm den er nok kjøpt på ticket master. Kanskje jeg må stille meg på gata med skilt istedet som noen her ovenfor nevnte
Sist endret av bondeanger; 14. juni 2022 kl. 17:28. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.