Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 2734
Anonym bruker
"Gul Fossegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har verge pga ex-rusmisbruk så kan ikke få penger på konto men jeg har over et par år nå tjent noen kr på nett som står på nettkonto på Malta . Jeg har ikke tort å overføre de til bankkontoen min og nå har det blitt over 100.000 der.
Hvordan kan jeg få de hvis skrill, paxum og bankkonto er eneste mulighet? Skrill og paxum utbetaler videre til bankkonto tror jeg.. Hvis jeg får en venn til å bruke sin konto er det noe risiko for at de får problemer med skatteetaten på en sånn overføring fra utenlandsk konto?
Pengene er ikke fra ulovlig saker men jeg får ikke lov å tjene egne penger egentlig
Anonym bruker
"Nyfiken Nidhogg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Reis til Malta, ta ut litt og litt i cash, bruk pengene der eller i Italia.
Hva med VISA/Mastercard på konto på Malta? Det er en gamle og vellbrukt løsning på (ulovlige) penger i utlandet. Skrill tilbyr det.
kjøp bitcoin med pengene selg bitcoin i norge for cash. mange som vil ha bitcoin for cash