Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1509
Anonym bruker
"Digital Nattravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei.

Klarer noen å tyde utifra bilde om dette er trikomer som er herjet med/klemt sammen, eller kandette som magefølelsen min tilsier, være en variant mugg?



Jeg må beklage kvaliteten på bildet, vanskelig å få til noe bedre med utstyret jeg har tilgjengelig.

Kan godt prøve å få til et par flere bilder i morgen om nødendig.
Anonym bruker
"Digital Nattravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Anonym bruker
"Digital Nattravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
er nokk desverre mugg ja.. ville ikke røyket det. få til bake pengene og hvis du er desperat er edibles bedre enn å røyke det men, anbefaler ikke
Sist endret av Sukkerpapir; 1. juni 2022 kl. 15:00.
Anonym bruker
"Redd Esel"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har røyka muggla hasj den var mye bedre når den var muggla men kan få kronisk halsbettenelse av å røyke muggla weed ihvertfall
Anonym bruker
"Slank Gigant"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det der er bare fjernt å si. Man blir ikke ruset av mugg og kvaliteten på weeden blir overhodet ikke det grann bedre av mugg. Mugg er direkte helseskadelig uansett inntaksmetode.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det der er bare fjernt å si. Man blir ikke ruset av mugg og kvaliteten på weeden blir overhodet ikke det grann bedre av mugg. Mugg er direkte helseskadelig uansett inntaksmetode.
Vis hele sitatet...
enig at det er ikke er smart ja.. men kommer ann på hvilken type mugg. kan være uheldig
Anonym bruker
"Digital Nattravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takk for tips. Prøver å returnere men dessverre uten hell. Noe annet man kan gjøre med det, presse, ekstrahere olja, og rense olja? Finnes det en ok metode for å få ut godsakene men filtrere ut faenskapen?
Blir så irritert av sånne inkompetente og grådige jævler som gir fra seg sånt skvip, og fraskriver seg ansvaret når konfrontert med misnøyen.
Det skal nevnes at weeden i seg selv er ok, gir ålreit effekt og kan ikke si jeg merker nevneverdig til plager i halsen osv. Takker for tips alle mann.
Jeg har røyka grønt med mere mugg enn det der. Oppdaga det litt sent, men ingen skade skjedd. Utifra bildet hadde jeg ikke tenkt mugg heller.
Anonym bruker
"Redd Esel"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er ikke fjernt å si mugg har alttid gjort hasj bedre vet ikke me weed,mistet en 5er røykings,fant den på hytta månder etterpå var nesten helt hvit å slo mye bedre enn den gjorde før å hadde akkurat samme tolersnse da som når jeg missta den
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det er ikke fjernt å si mugg har alttid gjort hasj bedre vet ikke me weed,mistet en 5er røykings,fant den på hytta månder etterpå var nesten helt hvit å slo mye bedre enn den gjorde før å hadde akkurat samme tolersnse da som når jeg missta den
Vis hele sitatet...
Så da påstår du at mugg gjør cannabis mer potent virkningsmessig? Kraftigere rus med mugg? Har du noen kilder på dette, uten om en forglemt klump med bruning?