Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 3014
Hei

29 år gammel mann som sliter med kroniske smerter i hoftene etter operasjon og føler meg helt hjelpelaus. Prøver meg derfor på dette spørsmålet her:

Er det noen som kjenner til medisinsk behandling med steroider i Norge eller utlandet?

Har snakket med steroideLAB, Oslo universitetssykehus, fastlege og ulike behandlere som alle henviser med til google og forum. Har ingen kunnskap om dette og vet ikke hva jeg skal se etter. Kan også opplyse om at det er ulike behandlere som fysioterapeut og kiropraktor som har bedt meg om å vurdere/ undersøke denne type behandling. Dette fordi de synes det er vanskelig å stå på siden og se at jeg mye mulig vil bli ett eksempel for operasjon på operasjon på operasjon, som i utgangspunktet kun skulle være en.

Kort om min situasjon (er ikke nødvendig å lese) og hvorfor jeg vurderer dette. Har tidligere drevet med ekstremsport, vært i ulykker, operert, og derfor også hatt flere perioder med opptrening- har alltid fått kroppen til å fungere igjen.

Vil si jeg er en godt trent mann som vet hva man skal gjøre for å få kroppen og helsen tilbake. Etter siste operasjon er det dessverre ikke blitt sånn og jeg sliter med smerter, betennelser og at kroppen rett og slett ikke vil samarbeider (smerter forflytter seg på grunn av feilbelastning også videre). Operasjonen i hoften gikk ut på blant annet å sy leddleppen og fjerne brusk, operasjonen var vellykket men kroppen har ikke respondert som ønskelig (slik er det noen ganger i følge spesialistene), men nå ser det ut til at også hoftebeinet er skeivstilt. Motsatt hofte må også opereres etter kirurgens vurdering. Før jeg kaster meg ut i operasjon på operasjon vil jeg derfor kunne tenkte meg å prøve for eksempel testosteron, veksthormon, deca for å se om dette kan lette smerter og at jeg derfor kan revurdere opersajon (er store og krevende operasjoner for en relativt ung mann). Har hørt at deca for eksempel kan ''smøre'' leddene, og at veksthormon skal være bra for ''xx'', men jeg har ingen erfaring. Jeg synes det er skummelt å skulle få produkter illegalt da dette skal brukes medisinsk og ikke for å bygge kropp (poengterer samtidig at jeg ikke har noe i mot at noen bruker steroider for å bygge kropp).

Håper at noen kan veilede meg riktig vei videre, dele informasjon, og dersom noen har fått denne typen behandling ville det vært gull verdt.
Laga du ikke en tråd igår?
Der jeg skrev Kenneth Purvis ?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av Jerna Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Det var litt frem og tilbake, den tråden forsvant for den var i rusmidler. Etter litt diskusjon tillater vi den her.
Sitat av Jerna Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Kenneth Purvis er ute av gamet og har vært det i mange år. Colloseumklinikken er stedet å gå for å høre om sånt men det er svindyrt og du får mest sannsynlig ingen ting med mindre du kan vise til lave nivåer over tid