Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1070
Raskere en vinden
P-freak's Avatar
God aften,

Jeg har noen piller som jeg lurer veldig på hva de kan inneholde. Finnes det noen tjeneste hvor en kan sende inn illegale substanser / legemidler for å få dem analysert? Hvordan fungerer dette i så fall iht. det å sende ting inn og dette med tollen m.m. hvis tjenesten eventuelt befinner seg i utlandet?

Takker på forhånd!
Mener å huske man kunne få utført analyse på apoteket i Nederland?
Finnes sikkert flere online sider der man kan sende det inn, men vet ikke om noe eksakt.
Anonym bruker
"Redd Titan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Skaddfrontallap Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Energy control er dritbra. Har sendt til de flere ganger. Nå sist på flake-kokain. 63% og ikke et eneste cuttestoff i det
Spørs kanskje på hvor du bor? I Trondheim finnes det iallefall et sted man kan dra og teste hva man faktisk har fått tak i. Hvor lurt det er å gå rundt med nark på seg er en annen ting. Vet flere som har vært der og testa forskjellig hvertfall.
(: Cityplaza :)
WouwseP's Avatar
De har drugtesting i flere byer i Nederland ja.

https://www.jellinek.nl/vraag-antwoo...-does-it-work/

Aldri sendt noe i posten så lenge jeg kan huske. Må man som avsender vise leg?

Nevermind, tviler på at de gidder sjekke for folk som ikke bor i Nederland kan bare slette innlegget mitt
Sist endret av WouwseP; 30. desember 2021 kl. 04:25. Grunn: ...