Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  36 6427
Hei.

Jeg er på tur å hive i meg 9 kapsler 2cb, har dere noen anbefalinger om hvordan jeg skal innta dette?

Snorte 4stk og droppe 5stk?

Sist jeg tok 2cb for en liten stund siden droppet jeg 3 kapsler og snortet 2, 30mg.

Tips til hva jeg bør gjøre under trippen? Har hengt opp mange trippy’e tepper på alle vegger, ordnet koselig setting og er med gode venner. Tar i mot alle tips med stor takknemlighet.
Det er jævlig høy dose. Er hver kapsel på 30 mg? Isåfall ville jeg holdt meg til maks 1 og det skal i prinsippet gi god funk.
Musikk, musikk, musikk!

Men; 9 x 30mg? Er ikke de litt overkill?
freakywomen
Freakywomen's Avatar
Trådstarter
Er veldig vant til å ta høye doser psykadelika. Får ikke noe ut av turen om jeg ikke overdriver litt, er ute etter det ekstreme. Under 3 kapseler har aldri gitt meg funk. Ja, hver kapsel er på 30mg NodSquad!

Takk Skaddfrontalla! har funnet frem mange linker på SoundCloud og YouTube klar. Musikk tips tas gjerne i mot
270mg, Rock on!
freakywomen
Freakywomen's Avatar
Trådstarter
Sitat av Eyeamare Vis innlegg
270mg, Rock on!
Vis hele sitatet...
I will m8 akkurat droppet alle 9 kapslene, har 2 til liggende
Du kjenner deg best. Dempet belysning og levende lys er et krav i mine øyne.

Om du liker sånt vil jeg anbefale en klisje uten like; The dark side of the moon

God tur!
freakywomen
Freakywomen's Avatar
Trådstarter
Skrur av alt av teknologi nå, kommer kanskje med en triprapport etterhvert om noen er interessert i å lese
Always!
Musikk å høre på.
Sist endret av Eyeamare; 3. juni 2018 kl. 01:48.
Anonym bruker
"Hatsk Røyskatt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kunne gjerne tenke meg en tripprapport fra denne turen, så hadde satt veldig stor pris på om du ville laget en rapport! :-) god tur!
Hva slags meds tar du når tre kapsler ikke gir funk?
Anonym bruker
"Øm Stingsild"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ønsker gjerne en update på hvordan dette gikk
Anonym bruker
"Misunnelig Karybdis"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Så alt under 90mg gir ikke funk?!? Wtf
For en dose!

Jeg tok 60-70 mg, visste ikke lenger hva opp og ned var da vi var på skogtur - sto der bare helt målløs å så meg rundt i lang tid, måtte krabbe etterhvert siden jeg ikke kunne se/kjenne om jeg gikk forover, bakover, oppover eller nedover haha.
Selv om du er "vant med høye doser" så betyr det ikke at du bare skal kjøre i deg en superdose.
En sterk dose 2CB ligger på rundt 25-50 mg, hvor 50 er en ganske så ekstrem dose.
Du tenker da å kjøre på med 270mg, altså 200mg mer en anbefalt for hva som faktisk er en høy dose.

Lykke til sier jeg bare, du kommer til å trenge det.

The following are possible psychoactive effects of 2C-B based on the amount taken:

Low dose: This is sometimes called a “threshold dose” (around 4 mg). Users are likely to feel relaxed, passive, mellow, and happy; experience increased sexual arousal; be “in touch” with themselves; and have heightened senses.
Medium dose: This is sometimes called an “intoxicating dose” (8-10 mg). Users may become fully intoxicated. The drug works as a stimulant, causing a burst of energy, focus, and excitement.
High dose: This is generally a dose that is 20-40 mg. Users may experience hallucinations that are similar to those associated with LSD, including distorted sensory perception, “trailing” effect on lights and moving objects, and synesthesia, which is the blending of senses, such as “hearing” colors and “seeing” sounds.
Very high dose: This dose may be potentially fatal at more than 50 mg. Delusions, paranoia, agitation, intense fear, and vivid negative hallucinations may occur.
Vis hele sitatet...
Legger ved denne
Sist endret av Soletti; 4. juni 2018 kl. 04:09. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
freakywomen
Freakywomen's Avatar
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Så alt under 90mg gir ikke funk?!? Wtf
Vis hele sitatet...
Joda, det gir funk. Men ikke den funken jeg er ute etter, desverre.


Turen var helt fantastisk, slapp taket og mistet virkeligheten helt innimellom. Hadde noen øyeblikk med paranoide tanker, men merkelig nok liker jeg vansklige turer og psykedeliske meg liker å bli litt skremt under en trip, føler jeg lærer mest ut av det. Skal ikke lyve, det var en veldig heftig opplevelse.

Kommer tilbake med tripraprot om en stund, er nødt til å la ting synke litt inn så jeg selv forstår hva som har skjedd. Det var så heftig at jeg ikke har ord for å forklare ting ennå, men det er vel slik det skal være

Trippen varte mye lengre enn forventet og hadde enda visuals 23 timer senere, veldig sliten i hodet og sov som en stein i natt. Neste 2cb tur blir om en stund, skal la hode komme seg også blir det nok en litt høyere dose da.

Noen som vet om jeg kan få ettereffekt hvis jeg røyker meg en mornings nå?
Hauk at 2cb er et av stoffene med høyest fare for hppd.
Sist endret av Bearass; 4. juni 2018 kl. 12:26.
Anonym bruker
"Digital Nattravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kan umulig ha vært 2CB når du må opp i over 90mg for å kjenne noe.
Du har nok enten blitt lurt eller fått noe skikkelig dårlig og utblanda greier.
freakywomen
Freakywomen's Avatar
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kan umulig ha vært 2CB når du må opp i over 90mg for å kjenne noe.
Du har nok enten blitt lurt eller fått noe skikkelig dårlig og utblanda greier.
Vis hele sitatet...
Hvis du ser litt lengre opp så ser du at jeg kjenner det, men jeg får ikke den opplevelsen jeg er ute etter hvis jeg tar en normal dose.

Bearass: det har du helt rett i, har enda visuals.
Anonym bruker
"Øm Stingsild"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Husker jeg leste en rapport her for noen år siden, de hadde dosert feil, og tok 200mg istedenfor 20mg, endte vist med et marreritt av en trip, hvor folk satt å dreit på stuegulvet, tisset i sofaen, mm.
freakywomen
Freakywomen's Avatar
Trådstarter
Hahah sikkert stygt av meg å le men... Jeg hat jo lyst på intens trip. Det er noe helt annet å ta 200mg bevisst enn å få den dosen helt uforventet.
Lurer litt på hvorfor 2cb er valget. Hvis målet er å bli skikkelig "blæsta" og miste kontroll samt dypere innsikt så må jo tradisjonelle psykedelika som sopp/LSD/meskalin være mye bedre egnet til formålet..
Sist endret av Bearass; 5. juni 2018 kl. 11:17.
freakywomen
Freakywomen's Avatar
Trådstarter
Sitat av Bearass Vis innlegg
Lurer litt på hvorfor 2cb er valget. Hvis målet er å bli skikkelig "blæsta" og miste kontroll samt dypere innsikt så må jo tradisjonelle psykedelika som sopp/LSD/meskalin være mye bedre egnet til formålet..
Vis hele sitatet...
Helt enig, men 2cb er det som er lettest tilgjengelig her jeg bor. Nesten umulig å få tak i syre utenom på deepweb
Vet ikke om jeg er sen med å kommentere men jeg kan anbefale å ha noe søtt og godt å tygge på og selvfølgelig å ha greit med drikke under hele turen, men dette er kanskje obvious.
Sitat av Freakywomen Vis innlegg
Helt enig, men 2cb er det som er lettest tilgjengelig her jeg bor. Nesten umulig å få tak i syre utenom på deepweb
Vis hele sitatet...
Skjønner. LSD får man vel ganske greit tak i innenlands på deepweb også.

Vil bare legge til at selv om du takler 10dobbel dose 2cb så er det langt ifra gitt at en tidobbelte dose sopp eller LSD går like knirkefritt (da disse som regel er mye "dypere"). Ville startet forsiktig
Sist endret av Bearass; 5. juni 2018 kl. 19:24.
freakywomen
Freakywomen's Avatar
Trådstarter
Sitat av bappo Vis innlegg
Vet ikke om jeg er sen med å kommentere men jeg kan anbefale å ha noe søtt og godt å tygge på og selvfølgelig å ha greit med drikke under hele turen, men dette er kanskje obvious.
Vis hele sitatet...
Litt sent men hadde mye rart og spise på, blandt annet levende sjokolademousse med krem på, haha! Thanks uansett
Anonym bruker
"Hylende Sjøtunge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Bearass Vis innlegg
Hauk at 2cb er et av stoffene med høyest fare for hppd.
Vis hele sitatet...
Virkelig? Sikker på at du ikke blander det med NBOME, 2C-I, 2C-T, LSD eller MDMA? HPPD er ikke spesielt vanlig etter 2C-B trips med mindre man har blandet rusmidler.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Virkelig? Sikker på at du ikke blander det med NBOME, 2C-I, 2C-T, LSD eller MDMA? HPPD er ikke spesielt vanlig etter 2C-B trips med mindre man har blandet rusmidler.
Vis hele sitatet...
Nei. Mener 2cb er notorisk for visuelle effekter og at dem kan henge igjen ved større doseringer.

Personlig null erfaring med 2CB og ingen dragning heller da det etter min research virker å kun handle om visuelle effekter (party-dop) og lite åndelig/spirituell virkning sammenlignet med tradisjonelle psykedelika.

Mener å ha lest kilder på at 2CB er HPPD induserende mer enn andre psykedelika. Finner dog ikke link til dette nå. Men hvis du gooogler 2CB og HPPD kommer det en rekke historier om mennesker som har etterfølgende visuelle virkninger etter å ha tatt 2CB.
Har også erfart http lignende symptomer etter mye bruk av 2cb, og hørt flere andre har hatt det. Men felles for alle er at det har gitt seg etter en liten pause, og at det har vært så lite at man må fokusere på det for å merke det.
Sitat av sukkersyke Vis innlegg
Har også erfart http lignende symptomer etter mye bruk av 2cb, og hørt flere andre har hatt det. Men felles for alle er at det har gitt seg etter en liten pause, og at det har vært så lite at man må fokusere på det for å merke det.
Vis hele sitatet...
Værste greia, sliter mye med hypertekst selv etter 2cb
Tror jeg har spist sikkert 4g 2C-B tilsammen i mitt liv. Som oftest doser på 30-80mg. Tipper du kanskje har fått 2C-B Hbr og ikke 2C-B Hcl
Sitat av SoppVandreren Vis innlegg
Værste greia, sliter mye med hypertekst selv etter 2cb
Vis hele sitatet...
Mente selvfølgelig hppd
Sitat av Bearass Vis innlegg
Mener å ha lest kilder på at 2CB er HPPD induserende mer enn andre psykedelika. Finner dog ikke link til dette nå. Men hvis du gooogler 2CB og HPPD kommer det en rekke historier om mennesker som har etterfølgende visuelle virkninger etter å ha tatt 2CB.
Vis hele sitatet...
Sjansen for HPPD ligger vel på 1:5000, så man skal ha flaks hvis man henger seg opp i en langvarig gratistripp.
Sitat av Mexxy Vis innlegg
Sjansen for HPPD ligger vel på 1:5000, så man skal ha flaks hvis man henger seg opp i en langvarig gratistripp.
Vis hele sitatet...
Tror man øker oddsen ganske heftig hvis man går for tidobbelte dose som norm..