Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1119
hallajs folkens
installerte perfect keylogger (fant serial) og registerte det sånn jeg fikk full versjonen. satt det opp og satt det opp sånn at alt ble uploade til ftp side (home.no sia mi)

men så sendte jeg remote keylogger exe til en dude på msn,... han trykka på det og sa etterpå det var spyware i det. Men etter det når jeg sjekka ftp'en så var ikke hans key logs uploada der, MINE var :S MEN jeg hadde jo ikke trykka på den exe fila jeg sendte han! han sa han trykka :S så hvorfor kom mine key logs og ikke hans??

Plis noen som kan hjelpe en nybegynner
Sitat av Duffo
han trykka på det og sa etterpå det var spyware i det.
Vis hele sitatet...
Derfor var de ikke der.
Kan du hjelpe meg å få itak i perfect keylogger? ikke legg ut keylogger greia di da^^

Har ikke serial så trenger dt
Trådstarter
72 0
Sitat av Mewl
Kan du hjelpe meg å få itak i perfect keylogger? ikke legg ut keylogger greia di da^^

Har ikke serial så trenger dt
Vis hele sitatet...
Her er sida:
http://www.blazingtools.com/bpk.html

Her er serial: (Bare les i infoen)
http://thepiratebay.org/tor/3409963/...ylogger_v_1.62

Sitat av Goophy
Derfor var de ikke der.
Vis hele sitatet...
Men hvorfor kom mine keylogs opp på sida da?
Du startet vel keyloggeren lokalt også da.
Trådstarter
72 0
Goophy har du programmet?? dine svar er så korte kan du skrive litt mer?? hvorfor kunne jeg ikke se hans key logs? test upload til ftp'en gikk helt greit
Du skrev jo svaret selv.
Hvordan tror du han fant ut at det var 'spyware'?
- AV sjekket filen og slettet dritet.

Det er faktisk lov å tenke selv, tro det eller ei.
cos
Blyatsquad
cos's Avatar
Hvis han merket at det var spyware i det du sendte han. Fjernet han det vel sikkert. Desuten maa han jo skrive litt etter at programmet er instalert/startet.

edit: altfor treig :/