Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  81 5738
Noen som har sett de fem første episodene av denne serien?
Hva handler denne seren egentlig om? den ser ganske bra ut.
Handler om 4400 personer som i en årekke har blitt kidnappet av utenomjordiske, og så en dag kommer de alle sammen tilbake.
Jeg tror det var slik at de hadde fått overnaturlige krefter også.
Trådstarter
21 0
juhuu helt i min gate da altså..
Har sesong 1 nede i løpet av natta.
Her hadde jeg trodd det var snakk om politiske konspirasjoner osv, så får jeg høre det er romvesner. Skuffelse...
Kul serie, men det er dumt det bare er fem episoder i hele sesong en (og syv i sesong 2 ifølge tvtome)
ifølge tvtome kommer det 13 episoder i sesong to.
Sitat av gulp
juhuu helt i min gate da altså..
Har sesong 1 nede i løpet av natta.
Vis hele sitatet...

Hvor får du tak i 1 sesongen?
Trådstarter
21 0
Sitat av r33l
Hvor får du tak i 1 sesongen?
Vis hele sitatet...
mininova.org
har lasta ned sesong 1 nå på piratebay, og jeg må si etter å ha sett ca 30 min av episode 1. Så virker dette spennende! Takk for tipset gulp!
Trådstarter
21 0
Da har jeg brukt dagen til å pløye gjennom sesong 1 selv og konkluderer med at den absolutt er severdig. Mange likhetstrekk til andre serier (taken, x-files, 24, osv) til tross, jeg vil nok følge sesong 2 når denne starter i juni. Kanskje burde The 4400 vært avsluttet med episode 5 hvor mange av svarene blir presentert, men forhåpentligvis klarer de å spinne videre på historien uten at det hele utvikler seg til å bli flatt og plumt?
For meg vil alt uansett bli et antiklimaks etter jeg som guttunge totalt uforberedt fullstendig fjetret så Nærkontakt av tredje grad for første gang. Men Spielberg kommer vel med en ny film nå til sommeren så det er vel lov til å håpe?
har sett sesong 1 jeg og, den ER severdig. Det ble bare mer og mer spennende for hver episode. Gleder meg til sesong 2!
Må si meg enig at dette absolutt var en underholdende serie. Mystisk og spennende, med mange ting å gruble på underveis. Det som for min del ødela var til tider dårlig teknisk kvalitet på filming, lyssetting osv. Til tider blir det klisje på klisje på det tekniske. Men det skal også sies at de til tider har noen særdeles spennende og godt gjennomførte løsninger som jeg håper vi får se mer av i andre serier fremover. Blir morsomt å se hvordan den neste sessongen blir.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Etter å ha sett første sesongen må jeg bare fortelle att det er en bra serie. Gleder meg sinnsykt til neste sesong. De hadde alle kravene jeg stiller til en serie og mye mer.

Konsept:
*4400 Personer.
*Alle personene har forsvunnet og så komt tilbake.
*Ingen av de husker att de har vert vekke.
*Det er noe spesielt med dem.
Ahhh, kjempe greier, jeg og klumpen satt og funderte på om denne var verd å bruke båndbredde på igår, siden dere nå er så positive smeller jeg episode 1-5 i playlista og lener meg tilbake

Min mening kommer iløpet av dagen
Nå har jeg sett gjennom piloten og litt av andre episode, og ja, spennanes spennanes.
Mulig piloten er litt for lang da, og man mister litt av feelingen av, ehm, "popintroen".
Må konkludere med at denne serien er lovende og han gutten som ligner på Chad Michael Murray er kjekk
Hmm, har 5 episoder av greia. Får vel ta meg bryet å se de snart også.
Høres ut som en grei serie, spør du meg.
Jeg har sett sesong 1 nå. Må innrømme at det ganske spennende.
Er koz med litt sånn utenomjordisk serie
godamn! sitter å nistirrer på skjermen.. synes personlig denne serien er fet hittil.. er ferdig med episode 2 straks.. absolutt verdt å se for de som liker litt mystiske ting
ikke for å spoile alt for mye, men det virker som om alle er blitt sendt tilbake for å forbedre verden eller noe.. you know :P
Sist endret av AntonSR; 22. mai 2005 kl. 03:02.
Der har jeg sett alle fem episodene som har kommet. dette var helt sinnsykt bra.. beste serien på lenge, etter smallville :0). Anbefaler alle å se 4400... kan faen ikke vente til 5 juni. Tenk at de i usa har ventet nesten 1 år på episode 6... det er ikke gøy...
Prøver å finne en torrent men finner ingen, eller fant en men får ikke noe DL speed, så noen hadde funnet den på piratebay? jeg finner den ikke der, og ikke på mininova heller som noen nevnte lenger oppe? Noen som har tips?
torrentspy.com
Såg første episode idag på tv3. Nå skal den lastes ned, hele sesongen. Å se på tv3 er helt umulig, 1.5 timer hvorav 30min var reklame!

Virker som en meget kul serie.
Hehe .. De neste episodene varer ikke så lenge.. 40 min per episode. Den første var lang slik du skulle "komme" inn i serien.
ganske spennende program må jeg si, ekkel hun lille jenta da. men jeg har altså bare sett første episode da, men gleder meg til resten. vel, gledet meg. satt i dag rett ved siden av en kis på toget som visst hadde sett alle 5 og fint fortelte alle hemmelighetene i serien til sin kompis... fint, veldig fint...
The 4400 er jo ikke blitt kidnappa av aliens.. bare av framtidens mennesker...
Salkin: Tosk!

Kunne nå skrevet at det var en spoiler da!
Har som sagt kun sitt èn episode!
bra salkin! heia!
SalkiN: Kansje jeg er din nabo, å kan komme å vrenge deg inatt?

Jeg har sett hele første sesong av "The 4400" og vil absolutt anbefale den til alle som har TV3, eller for de som skulle finne ut å laste den ned. Serien har litt "billig-look" men henger rimelig på greip til at den skal være god underholdning.

*Thumbs up*
Det er aliens du får vite det i sesong 2 episode 4. Hm!. SalkiN :/
Sitat av Sjakaa
*blablabla*
Vis hele sitatet...
Skriv en spoil advarsel eller noe for svingende!
Sjakaa: Sesong 2, episode 4 har ikke kommet enda. Den første episoden i den nye sesongen kommer på tv 5. juni.

SalkiN: Vil ikke si til de andre om du har rett eller tar feil, men så lenge du tror du spoiler bør du bruker spoiler-tags (hvit skrift). Utrolig irriterende det må være for folk som ikke har sett like mange episoder som deg.
har lastet ned DVD 1 av 2 av sesong 1, men prøver å unrare så er de korrupte? noen som vet hvorfor eventuelt har en løsning?
www.analbros.info
TurboAciid's Avatar
espenc: Sjekk sfv filen om det er noen korrupte eller manglende filer.
jeg så på den men står bare en liste over alle rar filene der... utrolig kjipt å laste ned 4,3 gb også funker det ikke...
Spoiler ahead! All u freaks bevare

Jeg perosnlig synes denne serien er meget bra! Alle de personene som vi hittil har sett inn i livet til er meget spesielle.
I siste episoden(nr.5) fikk vi en del svar på det alle har ventet på. Hva er det med Kyle? Hvorfor er han ikke som de andre? Det andre jeg lurer på er; Hva er det som er så spesielt med hun gravide og han negern?(unnskyld på forhånd for bruk av det ordet) og hva er det med han som eier hele den som jeg kaller for "The 4400 village".
Sitat av mrvangen
Skriv en spoil advarsel eller noe for svingende!
Vis hele sitatet...
Kremt.. Prøvde bare å spoile en spoiler på en måte. Har ikke spoilet noe som helst. Sesong 1 er den eneste som er ute.

Spoiler for de som ikke har sett 1-5
[COLOR=White]Det må være noe spesielt med ungen til hun gravide. Det er derfor han er så intresert i hun han mr. "4400 village fyr". Han 4400 village dude har vist overtalings evner eller noe, uansett vil han bruke de andre 4400 folkene til å beskytte seg selv og de andre. Han lager mest sannsynlig noe profiler/lister over de som har komt tilbake. Bare min teori[/COLOR]
FLOTT! Er så utrolig vits med spoilere for de som IKKE har sett det.

Human-Xit: Ble utrolig forbanna av all den jævla reklamen som kom. REKLAME HELE TIDA! Minst 6 pauser! Skulle sende klagebrev til TV3, men jeg glemte det av
Sitat av espenc
jeg så på den men står bare en liste over alle rar filene der... utrolig kjipt å laste ned 4,3 gb også funker det ikke...
Vis hele sitatet...
sfv. filen er til for å sjekke om det du har lastet ned er som det skal være. Kjør programmet QuickSFV og se om du får noen advarsler om feil der. Hvis det gjør det, må du laste ned de som det er noe galt med på nytt, hvis ikke ligger problemet hos deg.
Sitat av r33l
Spoiler ahead! All u freaks bevare

Jeg perosnlig synes denne serien er meget bra! Alle de personene som vi hittil har sett inn i livet til er meget spesielle.
I siste episoden(nr.5) fikk vi en del svar på det alle har ventet på. Hva er det med Kyle? Hvorfor er han ikke som de andre? Det andre jeg lurer på er; Hva er det som er så spesielt med hun gravide og han negern?(unnskyld på forhånd for bruk av det ordet) og hva er det med han som eier hele den som jeg kaller for "The 4400 village".
Vis hele sitatet...
Syns denne serien er veldig bra jeg også, og kan nesten ikke vente med å se sesong2.

Ser du lurer på endel av de samme spørsmålene som meg. Det med hu gravide og negern tror jeg er pga han og bestemora, og at kanskje de var "ment to be", men det er jo det jeg tror.

Hvis du hadde fulgt med så hadde du sett hva det var med kyle, og hvorfor han var sånn. Nuff said

Men han fyren som eier alle de bygningene og har den såkalt "villagen" er jeg også veldig nysgjerrig på. Han hevder selv han var en av de 4400, men hvem vet ?
I går viste de første episoden av sesong to på tv i utlandet. Har lett litt rundt etter en release, men kan ikke finne noe. Ligger ikke informasjon på nforce heller. Er det noen som vet når/hvor det kommer ut torrents?
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
Kom hvertfall en release idag tidlig, lurer på om det var TCM eller TVL som releasa denne. På torrent aner jeg ikke, håper vel forsåvidt at den aldri kommer på torrent.
Hva har du imot at den kommer som torrent? Uansett, hvor kan jeg skaffe siste episode?
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
Sitat av NoRemorse
Hva har du imot at den kommer som torrent? Uansett, hvor kan jeg skaffe siste episode?
Vis hele sitatet...
Jeg sier vel ikke at jeg har noe imot at den kommer på torrent (selv om det i og for seg er riktig) men sier bare at jeg HÅPER den ikke kommer der. Hvorfor gidder jeg ikke forklare i denne tråden.
Sitat av espenc
jeg så på den men står bare en liste over alle rar filene der... utrolig kjipt å laste ned 4,3 gb også funker det ikke...
Vis hele sitatet...
Jeg har også lastet ned DVD-R'en.
Det du må gjøre er å huke på at du vil beholde korupte filer. Så når det kommer opp en boks om at det er feil trykker du bare lukk.
Sist endret av Starra; 6. juni 2005 kl. 12:01. Grunn: Legge til quote.
Nå er forresten episoden lagt ut på torrentbytes.
Er faktisk mektig imponert av serien, trodde først dette skulle være en dårlig kopi av "Taken". Noe som viste seg ganske raskt å være helt feil. Dette er faktisk bedre en "Taken", noe som forøvrig ikke er særlig vanskelig...

Det eneste som kunne ha gjort 1 og 2 episode bedre er å få jenta fra "Taken" til å spille i stedet for denne. (Husker i farta ikke hva hun heter)
Lasta ned Sesong 1 for eit par dagar sidan. Var veldig bra altså! Anbefaler absolutt denne serien til dei som tviler litt på om dei skal lastan ned o... Var kul slutt då.... Får jo vite at ****** ikkje er ***** alikevel osv
*Gledar meg til Sesong 2 :P*
noen som har sett kvaliteten på TCM eller TVL sitt rel.