Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 558
Yo, sitter her å surfer å kom over denne artikkelen: http://pcsupport.about.com/od/tipstr...makebsodxp.htm

Deretter minnes jeg om de gamle gode dagene med Win98.. Hvor alt man trengte å gjøre for å få blåskjermen var å bruke maskinen normalt og ha et åpent, ulagret viktig dokument... Those realy were the days....

Men alvorlig, det der virker som en fin metode å skjule whatever du nettopp brukte maskinen til, så kan noen fortelle meg hvordan jeg faktisk får det til å virke? Har lagt til den registernøkkelen og er rimelig sikker på at den er riktig verdi.. Noen som vet hvordan jeg kan få det til å funke? (Eller kræsje, avhengig av hvordan du ser på det )
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Du pröve ctrl scroll-funksjonen regner jeg med? Hvis ikke den virker, vet ikke jeg...