Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 866
Hei. Jeg har sett litt rundt etter en hash cracker for phpBB.
Tilslutt fant jeg en som funker!
Last ned her:
http://rapidshare.de/files/7100875/Hasher.rar.html

LES DENNE TRÅDEN FØRST!
http://www.freakforum.nu/forum/showthread.php?t=56899

For å finne medlemsdatabasen:
1. Logg inn som administrator på et forum.
2. Gå til Backup database
3. Gå på Data only, eller noe slikt.
4. Last ned text fila
5. Åpne hashcracker du lasta ned.
6. Trykk på LOAD, og så på backup fila du lasta ned.
7. Vent til resultatene kommer (kan ta veeeldig lang tid hvis det er et stort forum)
8. Se at passordene og brukernavnene renner inn i programmet.

Nå kan du logge inn på forumet med en(eller fler) av brukerene du nå har cracket !
Du kan også prøve å "matche" passordene du finner, med HOTMAIL/YAHOO/GMAIL kontene dems :P.

JEG ER IKKE ANSVARLIG FOR HVA DU GJØR MED DETTE! DETTE ER PÅ DIN EGEN RISIKO!


Spør meg hvis det er noe du lurer på! Vi trenger fler "hackere" i norge, lol :P
hva er vitsen med å gjøre dette vist du allerede er administrator?
fins det noen måte å få ut admin pass enkelt først på ?
Sitat av Psych|Com
hva er vitsen med å gjøre dette vist du allerede er administrator?
fins det noen måte å få ut admin pass enkelt først på ?
Vis hele sitatet...
Antar passordene blir kryptert direkte i databasen, og at man selv som admin dermed bare får sett hashene.

Antar videre at programmet det linkes til bruteforcer hashene..

Les posten det linkes til for Admin pass..
@Psych|Com.
Det kan jo være intresangt å vite passordet til noen andre på forumet, kanskje?
Du kan jo som jeg sa, prøve ut noen av passordene du "bruteforcer" med HashCracker med MSN eller HOTMAIL etc...
Et spm.
Mulig å finne ut til et gammelt msn pass ? dame jeg kjenner som har rota bort passet sitt på msn, og hu er blond så hu husker ikke hva svaret på det hemelige passet er :/
Får en feilmelding når jeg prøver å starte "Hasher". Den lyder som følger: Component "MSWINSCK.OCX" or one if its dependencies not correctly registered: a file is missing or invalid"

ja, jeg skjønner budskapet til feilmeldingen. Var bare med 2 filer, hasher og en txtfil.

Noen andre som støtet på det samme problemet?
Søk etter MSWINSCK.OCX, last ned filen og legg den i mappen. Så vil programmet kjøre uten problem.
La det forøvrig være sagt at dette er et dårlig program. Og det kan ikke "finne ut til et gammelt msn pass" med mindre den blonde tøsen bruker samme passord på forumet som jeg tviler du har klart å tilegne deg databasen til.
selvfølgeling finner det jo ikke MSN passordet også.. Det er da grenser på hva brukeren skriver inn på forumet også da..
Programmet klarer jo ikke å cracke en hash som ikke ligger inne..
▼ ... over et år senere ... ▼
Kan noen hjelpe meg med og finne den hasheren ?
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Hvis man allikevel er administrator så er det jo mye enklere å heller skrive en kodesnutt som gjør at passordene IKKE blir kryptert.
Jeg er veldig skeptisk til programmer jeg ikke kjenner der jeg skal legge inn info som passord og brukernavn. Hvem vet hva som blir sendt til hvem i dette programmet. Sånn for å være litt paranoid her.