Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 547
Eg har prøvd å få til security forest exploit framework. Etter å ha installert og oppdatert ser eg berre 8 forskjellige exploits. Kva må eg gjere for å installere flere exploits?
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Skrive dei. Really.
CoH
Trådstarter
14 0
Sitat av vidarlo
Skrive dei. Really.
Vis hele sitatet...
Kva meinar du med det? Eg ser at der er .c filer. Er det meininga at eg skal kompilere dei? Men viss det er tilfellet, korleis? Eg har prøvd med dev-c++ men det kjem berre feilmeldingar.
Nå kjenner ikke jeg til rammeverket du bruker, men som oftest bare loader du exploiten og så ordnet rammeverket resten. Du skal ikke trenge å kompilere noe først.
CoH
Trådstarter
14 0
Sitat av John B
Nå kjenner ikke jeg til rammeverket du bruker, men som oftest bare loader du exploiten og så ordnet rammeverket resten. Du skal ikke trenge å kompilere noe først.
Vis hele sitatet...
Når eg ser på programfilene til programmet, ser eg at berre dei exploitane som er synlege i rammeverket har exe filer. Eg har ein anelse om at eg må kompilere eller gjere noke liknande. Kan nokon laste ned programmet fra security forest og sjå om dykk forstår kva som må gjerast?