Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 2555
http://www.tele2kundeservice.com/

Er nesten oppgitt over oppførselen til et såpass seriøst firma kan være. Fyren som mekka dette er fra idag en av mine helter.
Har selv TELE2, men føler en veldig trang til å bytte, og å få alle andre til å bytte..! Skulle ønske at tele2 nå gikk konkurs elns. til tross for de tøffe reklamene!!!

Dette skal spres "omgående" !!!
Det er skikkelig fighter innstilling!! Det krever nok hardt arbeid å vinne frem der i tillegg til psyken med inkasso trussler osv.

Fakturamaskiner som ikke er mulig å komme i kontakt med.
Jeg har selv tele2 og er fornøyd. Har prøvd kundeservicen en gang og da var det rask og grei respons. (Skulle få tilsendt nytt SIMkort fordi jeg mistet mobilen)

Edit: Offtopic, men ser at tele2 og chess har to identiske abonnement. Er kundeservicen til chess mye bedre?
Sist endret av Nimrad; 28. juli 2005 kl. 22:57.
Vet ingenting
Fattern har tele2, og selv han vurderer å bytte. Det er umulig å få tak i et mer useriøst selskap som tele2. Man får ikke svar på tlf eller mail. Makan til dritt.
Pensjonert byråkrat
tep0sen's Avatar
Donor
En fortjent seier til Erik Grindheim. Skal ta til ett av rådene hans. Samle på alle slags mulige pairer og regninger i 1 år før jeg kaster dem.
Har selv tele grunnet bindingstid og er så missfornøyd som jeg kan bli. Har kontaktet kundeservice flere ganger i 6 måneders tid uten å få svar. Jeg sendte ett brev (ja, faktisk) til adm. dir hvor jeg henviste til 10-15 forsøk på kontak. Jeg fikk aldrig svar en gang. To uker senre fikk jeg en mail fra kundeservice der det stod: vi ser du har kontaktet oss igjennom post, vi kan desverre ikke finne dine forsøk på kontakt i databasen. Venligst utdyp problemet ditt og ta en titt på ...en nettadresse jeg ikke husker. Nok en gang skrev jeg en mail og forklarte med teskje metoden. Fikk jeg svar? Nei. Makan til møkkafirma.
Jeg er stolt av Erik, og veldig flau over Tele2. Kan ikke gjøre noe annet enn å sukke, og spørre seg om det egentlig er levende mennesker som styrer den bedriften.
FLOTT! Jeg kjøpte ny telefon (SE K750i) og ville lenge ha tele2, men så hadde de ikke med tele2 så jeg gikk for Netcom Active Talk, i og med at jeg hadde Young Talk fra før. Angrer ikke et sekund etter at jeg leste dette!
Når jeg tenker meg om fikk jeg faktura fra Tele2 på 90 kroner. Da har jeg ikke vært kunde hos dem på 5-6 år!. Tenkte det var bare noe BS. og kastet fakturaen i søpla. En måned senere kom en ny.. var ikke spesifisert noe av hva beløpet gjelder. Kun 90 kroner.

Sendte e-post til Tele2 og spurte hva de drev med, fikk som forventet aldri noe svar. Har ikke fått ny faktura heller etter det.

Ser ikke bort fra at dette hadde gått gjennom på avtalegiro og slikt. Utvilsomt lett å hente inn penger på denne måten, og svært vanskelig å få pengene tilbake. Da blir det venting og venting i telefonkø og snakke med kundebehandler som ikke kan hjelpe.

Loven er dårlig på fakturering med EDB systemer og det blir for lett å si det var en "teknisk feil" og beklage noe som angivelig var gjort med vilje.
Jeg vil bare si at jeg faktisk har en av telenor sine ringkontant tjenester. Og jeg har lenge hatt lyst til å bytte til Tele2 sitt kontantkort, fordi det faktisk er mye billiger. Men en ting er vel greit, hvorfor ikke betale litt mer til noe som kan virke som et litt mer seriøst selskap? Eller har jeg misforstått totalt?
håper at alle som nå velger vekk et tele2 abonement, legger ved link til http://www.tele2kundeservice.com/ og forklarer at dette er den avgjøerende grunnen til at dere ikke lenger ønsker å være kunde hos de. forhåpentligvis vil det sette litt fart i ræven på tele2.
Var faktisk inne på tanken med å skaffe tele2, meeen, NÅ?...neppe!! Dette er jo enda en fin liten nedtur for dem da.

[SIZE=3]Boikott, boikott, boikott!![/SIZE]

Sitat av Antarctica
Jeg vil bare si at jeg faktisk har en av telenor sine ringkontant tjenester. Og jeg har lenge hatt lyst til å bytte til Tele2 sitt kontantkort, fordi det faktisk er mye billiger. Men en ting er vel greit, hvorfor ikke betale litt mer til noe som kan virke som et litt mer seriøst selskap? Eller har jeg misforstått totalt?
Vis hele sitatet...
Telenor har mer erfaring fra hva de driver med og blir mer seriøs.

Tele2 har ikke engang giddet dubbe reklamen til Norsk. Alle ser at Tele 2 har fått en MPEG video med rekalmestund fra konsernet til felles bruk. Forskjellen er kansje at andre land har oversatt denne.
Hva har skjedd, liksom? Jeg hadde Tele2 ADSL i litt over ett år, hadde ingen problemer. Fikk det jeg betalte for og mer. Bytta til Catch fordi de hadde raskere linjer...
Synd at alt går til helvete for dem nå :/
Enig! Vi burde fryse ut alle slike drittfirmaer med tomme løfter og liten skrift! Small Bills my ass. Mulig regningene er mindre, men jeg har følelesen av at de kommer oftere.... Kan noen bekrefte dette for meg?

Anarki
Sitat av Gryxor
Jeg har selv tele2 og er fornøyd. Har prøvd kundeservicen en gang og da var det rask og grei respons. (Skulle få tilsendt nytt SIMkort fordi jeg mistet mobilen)
Vis hele sitatet...
Selvfølgelig er de raske med å sende deg nytt simkort slik at du raskere kan sette igang med å bruke mer penger! Din opplevelse kan knaptnok representere Tele2s kundeservice, da det er i saker hvor teleselskapet må punge ut man møter veggen! (tungt skrevet?)

AnywaY: creds til han som laga den sia - det er sånne folk som gjør det lett å (ikke) velge ny teleoperatør =)

Jeg skal hoppe over til Chess, jeg. Ingen som har noen dårlige opplevelser med dem ?
For en helt han dere Erik. Herregud så utrolig dyktig gjort. Håper inderlig at han fortsetter å klage selv nå, etter han har fått fjerna den regninga. Har lyst å se en skikkelig beklagelse!
Dette var noe av det beste jeg har lest på aldri så lenge. Dette er kundeservice på sitt "beste". Nesten glad jeg sa opp Tele2 abb'et mitt for et år siden.

Etter litt ettertanke så har egentlig de fleste større selskap en slik sak som sverter ryktet dere.
Sist endret av |fatman|; 29. juli 2005 kl. 08:47.
Jeg har hatt en haug med ulike leverandører både på mobil og fasttelefon.
mine erfaringer er att netcom og telenor SUGER.

Etter jeg bytta til tele2 er mobilregningene mine halvert, og jeg ringer rimelig mye.
Dock jeg har aldri prøvd dem på kundeservice, foruten en gang jeg bestillte ett nytt SIM kort som ikke var aktivert, men da fiksa de det mens jeg snakka med dem.

Jeg er storfornøyd med Tele2
En kompis av meg hadde Tele2 og fikk 5-6 fakturaer på månedsavigft ETTER oppsigelsen. Hver eneste gang ringte han kundeservice og forklarte at han hadde sagt opp. En av dem gikk så langt som til inkasso også...
hadde selv en dårlig erfaring med tele 2 kundeservice i jul . Jeg måtte faktisk bestille en dyrere telefon før de fikk fingen ut. Har ikke hatt noen problemer med regninger i etterkant.
"Small bills in great numbers"