Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1234
Hei

Jeg har nå min andre LG G2. Den første knuste jeg halve skjermen på andre uka jeg hadde den. Var så fornøyd at jeg kjøpte meg en ny. Men nok om det.

Det jeg lurte på var hva som er problemet med denne "nye" telefonen (som er 1 år gammel..). Den har denne helga bynt å ikke få inn dekning, og når jeg av og til får inn dekning så funker ikke det mobile nettverket som det skal. Bare et fåtall av meldinger og bilder jeg sender ender faktisk opp hos mottakeren. Og ikke klarte jeg å komme meg inn på vg.no engang.. Dette skjedde etter en ulykke der telefonen min ble uvenner med veggen, og møtte sin overmann. Den har tidligere også blitt kastet litt rundt men takket være slim armor dekselet mitt så har ikke denne skjermen knust.

Jeg har tenkt litt på hva som kan feile telefonen,eneste løsningen jeg kan komme med er at antennen har blitt ødelagt eller dårlig kontakt. Jeg har nettopp også av desperasjon resatt telefonen min til fabrikkinnstilling, det hjalp lite... har faktisk enda ikke fått en eneste strek etter jeg gjorde det..

Hva kan være problemet? Hva kan jeg gjøre for å fikse det?
Du kan ta kontankt med mobil operatøren din og spørre om nytt sim kort. Dette skal du få nytt av uten problem. Hvis det ikke fungerer er den eneste løsningen å snakke med butikken du kjøpte telefonen. Jeg har selv hatt samme problem, og da fikk jeg ny telefon med en gang. Det var hos Expert hvis det har noe å si.
Lykke til!
Trådstarter
Takk for svar. Var idag på Elkjøp og fikk meg nytt som kort. Dette hjalp ikke så alt de kunne gjøre var å sende inn telefonen til reparasjon..