Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1783
Anonym bruker
"Tjukk Makrellhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Over tidsrommet av to uker har jeg hatt en sporaldsk bruk av rivotril hvor omfanget har vært på femten tabletter. Jeg føler at effektene allerede er blitt betydelig redusert, og jeg lurer på om dette er en dose over et tidsrom som vanligvis vil gi en liten toleranse.

Et tillegsspørsmål som jeg har er om dette har muligheten til å la meg kjenne på de infamøse benzodiazepin abstinensene.
Anonym bruker
"Ulykkelig Blåkveite"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er ganske individuelt, men ja du kan få en liten toleranse. Min toleranse bygger seg latterlig fort opp, kan ha en pause på 3 uker, også ta moderate mengder i et lite tidsrom slik som du har gjort, også er toleranse tilbake. Andre ville fått like stukeform 2 uker senere. Med andre ord, helt individuelt men helt mulig.
Anonym bruker
"Ulykkelig Blåkveite"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Og nei, tviler på at du kjenner benzo abistenser på 15 rivoer i løpet av 14 dager.
I verste fall vil du kjenne et mildt ubehag
Anonym bruker
"Tjukk Makrellhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Var å kjøpte noen flere idag, og tok en. Jeg kjenner den virke ordentlig, så jeg tror muligens at de siste 5 pillene mine var mye bøff.
Tror du kommer til å kjenne på et mildt ubehag som kommer til å gå over i løpet av en uke. Er ikke sikkert du kjenner noe som helst. Hvis du har underliggende angst eller depresjon fra før av, så er det en liten risiko for at du vil merke det jeg har nevnt ovenfor - mildt ubehag.
Sist endret av anonym113509; 2. desember 2019 kl. 20:56.
Anonym bruker
"Rik Havfrue"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
hva med 100 rivotril over 6-7 uker... cold turkey om en uke... vil det bli helvete eller vil det gå greit...
Ville ikke gått cold turkey da, men tatt en nedtrapping for å minske faren for kramper.
Anonym bruker
"Rik Havfrue"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
takk for tips, men tar en del magnesium for kramper. Tenkte å trappe ned litt over en ukes tid. Merker ikke noe fra eller til når jeg tar rivotril bare etter ett par uker. toleransen på disse øker kjapt !!
Anonym bruker
"Lysten Sørhare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
hva med 100 rivotril over 6-7 uker... cold turkey om en uke... vil det bli helvete eller vil det gå greit...
Vis hele sitatet...
Går fint. Når jeg hadde identisk situasjon hadde jeg ingen fysiske abstinenser av å gå cold turkey. Hadde to som backup å trappe ned på etter det var stopp. Kanskje litt økt angst/awkwardness , ellers bare psykisk lyst til å ta mer fordi det var vane, ikke fordi det ble en uutholdelig trang.