Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1602 225572
søkte på noe narkotia greier....
FL Studio Guru
djxfade's Avatar
Var på ett party i bunkersen på Nordnes i slutten av 2008 (Bergen), med en kompis. Kompisen tok meg backstage, og der var tilfeldigvis også NSO. Hilste på han, og preiker litt. Noen dager senere registrerte jeg meg som bruker.
Tviler dog på at NSO husker dette selv, men var ett Grouptherapy arrangement i 2008.
Sist endret av djxfade; 19. januar 2010 kl. 10:29.
▼ ... over en uke senere ... ▼
jeg ble kjent med nff gjenom en fyr som noen ganger er på radio Harstad og fixer. "meitemark" . grei kar
For 4 år sia når jeg var hos fettern min, men jeg fant ikke siden igjenn før etter 2 år.

Han viste meg en tråd om steder man kunne bryte seg inn tusenfryd :P
Noen som har link til den tråden?
lette etter svar på noe hardwarerelatert på google og dumpet over denne sia... har lest mye her lenge, men det var først i den sise tiden jeg har vært bruker :P

Tusenfryds sikkerhet har forandret seg ganske drastisk de siste 2 årene så den tråden er nok litt ubrukelig :P
Googla et eller anna dataproblem eller no for lenge sia, eller noe om pils, så var'e nFF som kom opp.
Googlet etter noen tips om en haug gammel alarmsentral og vips så dukket NFF opp
bestekompis ass-beer tipsa meg om siden:P
Takk pus
▼ ... over en uke senere ... ▼
Fant den sjøl
Jeg har 3 kamerater som bruker Freak.no daglig og de fortalte meg alltid om sprø ting de hadde lest her inne, i begynnelsen var jeg skeptisk.

Men ettersom jeg har så mange forskjellige interesser og lurer på så mangt, bestemte jeg meg for å gi siden en sjanse og hittil har jeg vert stor fornøyd med medlemskapet.
Jag fann det när jag googlade efter shuffle-utövare i norge.
När jag insåg att det var likt en svensk motsvarighet tyckte jag att det var lika bra att gå med, + att det är det första norska community jag har hittat.
Fant link på nett da jeg søkte etter spørsmål ang. rusmider.
kjæresten min var mye her inne en gang i tiden, da vi dreiv å dyrket litt.
hadde helt gått i glømme boken, men da jeg for noen uker siden begynte å interisere meg for PC. og husket at dette var en genial side når det gjelder det meste =)
Pinneknurk
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Google Så fant jeg ut at det er en kul side og joinet
Søkte på drug trips, hehe
Det var en tidlig mandags morgen, jeg stod der og tenkte, uten å finne noe å gjøre videre. Min venn, la oss kalle ham Jørg, satt som så ofte ved sin computer hvor han tastet i vildens sky.

Det var DA jeg så at han var inne på NFF, og det var mitt første møte. Dette er mange år siden, men nå i dag bestemte jeg meg for å se meg litt rundt på de litt mer underground forum og dette føltes som en fin plass
▼ ... over en uke senere ... ▼
Første møte var da jeg så en tidligere kjæreste hang her, snoket litt på brukeren hans og fant ut at jeg ville lage en selv. Ikke et dumt valg igrunn, haha
surfa på masse sider som hendviser til topics her
Kompis, yooo!
Plutselig var jeg bare her
jeg ble kjent med nFF rundt 2006 fant det ikke igjen før 2009.
Fant ut av det ganske tidlig, da jeg og en kompis satt og nerda oss på gutterommet med duke nukem .
Ah , the memories...
Googla hjemmelaga bomber da jeg var i 13-14 årsalderen. Kom fram til gamle FF, mekka et forferdelig lettantennelig stoff(oppbevarte det i skuffa-_-) og har siden da brukt nFF til absolutt alt. Er storfornøyd med å kunne prate med likesinnede, spesielle, kreative og smarte sjeler!
▼ ... noen uker senere ... ▼
Goooogleeeee!
google <---my friend!! :P
En kompis av meg sa at han diskuterte sjekketriks med alle her, måtte nesten joine
Gjennom ei norsk jenta som heter Siri, som kom til Beograd for to uker siden. Hilsen Siri!
▼ ... over en uke senere ... ▼
Av en kompis, tror ikke han er medlem her though. Også kommer jo forumet opp når du søker på alt slags mulig rart.
Google. Husker ikke hva jeg søkte etter, men har alltid likt forum og ble solgt da jeg leste gjennom vanlig diskusjon og samfunn.
▼ ... over en uke senere ... ▼
etter litt desperat googling etter ett norsk forum. godt å ha ett sted å lese og poste på eget språk når man er utenlands.
Kom over siden da jeg en høst for noen år siden søkte på "flein" Da kom nFF opp og glad var jeg for det!

Har hatt siden stor glede av forumet, da er masse info å hente om en lurer på ting som ikke står i bøkene.
Fra flere oppslag i avisene om at nff er for og av narkomisbrukere med anlegg for hacking *veiver med ironiflagget*
Siden har poppet opp hver gang jeg søkte etter ting innenfor min interesse.
Google ffs ! <3
Ser at mange har funnet dette forumet igjennom Google og det gjordet faktisk jeg også. :-)
Søkte på suspekte fraser og fant dette stedet her. :-)
Hadde problemer med internett siden min.. Etter litt googling så hadde jeg bruker her
Jeg fant udav nFF ved å søke etter noe, fant svar her, og dettte var en genial side, med mange bruker, derfor er jeg medlem selv!
nFF er genialt !
Skulle åpne NAT på PC'n. Google i mange uker (Ja, seriøst.. Mange uker) og til slutt fant jeg en løsning her på forumet som så ut til å være slettet etter at jeg hadde laga en bruker og sendt noen kommentarer.

Glad jeg fant det, folka her er greie og har ganske god peiling på ting
Søkte på noe med PHP på Google, og fant fram hit.
<?php getUserTitle(); ?>
MrMrtn's Avatar
Vel, Google selvfølgelig

http://i40.tinypic.com/15ceu6e.jpg
Min gode venn nidaroz narra meg til å lage bruker her for omtrent 9 år siden.. Og ikke faen om jeg angrer :P
Kul tråd i grunn.

Bare kom over den, når jeg holdt på med internett. Vet ikke hvordan.
Skulle røyke hasj, skyte heroin og snorte kola

så jeg lurte på åssen man gjorde det så fant jeg svar her da
Funny er at folk sluttet å bruke google etter at de fant nFF der:P

Forøvrig fant jeg ikke det på google. Har vel bare sett andre bruke det.
Sist endret av mo3; 17. mai 2010 kl. 03:11.
Ett søk fra Google
Jeg hadde hørt om siden lenge, men joina ikke før nå. angrer ikke ennå...
En venn av meg linket til en tråd på forumet, også spurte jeg han hvor han fant forumet. Da sa han at jeg hadde anbefalt det til han for lenge siden, noe jeg ikke husker. Men jeg regga meg hvertfall den dagen
▼ ... over en uke senere ... ▼
link fra bmx.no for lenge siden.