Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 679
hei
noen som har noe feedback på nye låta jeg har laget.. ?
takktakk

http://soundcloud.com/etproject/e-t-...-another-world
Hey!

Bare slik det er sagt: Nå har jeg bare på meg noen lusne koss-ørepropper så kan ikke kommentere noe særlig på lyden.
Men fra hva jeg kan høre så høres den temmelig fresh ut lydmessig! Virker som du har gjort en fin mixdown.

Introen er fin, og passer utmerket i en uplifting trance låt. Når breakdownen kom så kjente jeg at jeg smilte litt for meg selv. Var veldig positivt overrasket! Rett og slett deilig å høre på!
Jeg synes dog (kan være øreproppene) at lyden du har brukt til hovedmelodien (fra 2.22) var kanskje piiittelitt tynn. Kanskje legge en layer til på den? Eller tweake den pittelitt mer Den høres også veldig "standard" ut så kanskje en layer til vil være med på å gjøre låten litt spesiell. Dette er forresten en av mine egne svakheter. Elsker de standardiserte lydene i uplifting så mye at jeg sjeldent finner på noe nytt og spesielt lydmessig.

Uansett, dette var kjempebra! Følger deg nå på soundcloud!

Btw: Må bare spørre: På 3.48, den gitaren i bakgrunnen. Er det en leadguitar preset fra Nexus? Minner meg fryktelig om noe jeg selv brukte i en låt for noen år siden
takker for god feedback ja faktisk så brukte jeg nexus til akkurat den gitaren ja
Hehe. Veldig fin lyd da Så skjønner du brukte den ;D Men den har blitt veldig mye brukt i forskjellige låter, som nesten alle andre nexus presets.

Uansett, kjør på videre! For dette var bra!
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Neste gang nevn kanskje typen musikk også? Dette hjelper med å få riktig gruppe interesert

Skal sjekke den ut nå.